Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.....

Κ΄ένα σάλεμα σάλεψε στα ολόβαθα του νου τους
Και στην καρδιά τους μιά φωνή, κ΄έτσι η φωνή μιλούσε.
«Στρατιώτες και σπαθάρηδες, τουρμάρχες και σεργέντες,
του Λογοθέτη οι σύντροφοι, του βασιλιά οι νομάτοι,
χαρά σ’έσας κι αλλοίμονο σ’ έσας του ξένου διώχτες!
Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.»…


Κωστή Παλαμά, Η Φλογέρα του Βασιλιά, Λόγος Πρώτος.

«Θα πάρω μιαν ανηφοριά,

θα πάρω μονοπάτια,

να βρω τα σκαλοπάτια,

που πάν' στη λευτεριά».

Ευαγόρας Παλληκαρίδης

(Τον έστειλαν στην κρεμάλα οι Άγγλοι 14 Μαρτη 1957, γιατί είθελε, λέει νάναι λεύτερος)

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

Καρκαγιάννειος Αχταρμάς...


O κύριος Καρκαγιάννης προσπαθώντας να απαντήσει στο ερώτημα «Αραβες ή Βυζαντινοί έφεραν την αρχαία γνώση» (Kαθημερινή 9/8/2009) ξεκινάει το σοβαροφανές, βαθυστόχαστο και άδειο από νοήματα αρθράκι του με μία άγαρμπη έως ανόητη επιθεση κατά της Εκκλησίας.

Του έχει καθίσει στο στομάχι η παρέμβαση της Εκκλησίας στο ανιστόρητο και κακόβουλο φιλμάκι του Γάβρα. Θα έπρεπε να ξέρει ο πολύς Καρκαγιάννης ότι ο Παρθενώνας δεν υπέστη καμία καταστροφή από χριστιανούς όπως αφήνει να εννοηθεί ο σκηνοθέτης. Αντίθετα το φραγκοφορεμένο Ελληνικό κρατίδιο κατέστρεψε την ιστορική συνέχεια του Παρθενώνα και της Ακρόπολις . Ακολουθώντας την φαντασίωση της τελειότητας του 5ου πχ αιώνα κατέστρεψε οτιδήποτε υπήρχε πάνω στον Ιερό Βράχο από τους μετέπειτα χρόνους αφαιρώντας την ιστορική του συνέχεια. Καταστράφηκε ο φραγκικό πύργος του de la Roche, οι τουρκικοί προμαχώνες, η βυζαντινή αψίδα. Με λίγα λόγια έξυσε 1500 χρόνια ιστορίας αφαιρώντας κάθε ιστορική συνέχεια μετατρέποντάς τον σε τουριστικό αξιοθέατο.

Σαν να μη έφτανε αυτό ενοχλήθηκε από την θέση της εκκλησίας ότι «τα σκεύη της Θείας Κοινωνίας, τα οποία ποτέ δεν πλένονται και ποτέ δεν απολυμαίνονται, είναι εντούτοις απρόσβλητα από τον ιό της γρίπης» . Τώρα το θυμήθηκε; Γιατί για αιώνες η θεία κοινωνία ήταν απρόσβλητη από ιούς. Αν όμως έχει δίκιο και η εκκλησία λάθος θα έπρεπε το θέμα να τον απασχολήσει, αυτόν και τους λοιπούς ρέκτες, εδώ και πολλά χρόνια. Για πολλά χρόνια η φυματίωση ήταν ενδημική νόσος στις φτωχογειτονιές: «του άλλου κοντόμερη η γυναίκα – στο σπίτι λειώνει από το χτικιό» (Οι Μοιραίοι, Κ. Βάρναλης) και όμως κανείς, μα κανείς, δεν διανοήθηκε να κατηγορήσει ή απλά να υπαινιχθεί ότι η Θεία Κοινωνία μεταδίδει το χτικιό. Τώρα έρχεται ο κάλπικος δημοκράτης να μας ρίξει την ανησυχία του γιατί έτσι του είπαν. Εκείνο το οποίο αφήνει απέξω είναι ότι η Θεία Κοινωνία είναι κάτι που αφορά τους πιστούς και μόνο. Ο Ιερέας αναφωνεί πριν από την Θεία Κοινωνία «Όσοι πιστοί προσέλθετε» και δεν του πέφτει λόγος. Αλλά ξέχασα η εκκλησία είναι το μόνο εμπόδιο που έχει απομείνει στα σχέδια εξανδραποδισμού των Ελλήνων και πρέπει να κτυπηθεί με κάθε τρόπο.


Εκεί που έχουμε ένα πραγματικό αχταρμά είναι η παράγραφος που ανακατεύει την δολοφονία της Υπατία με τη «διαμόρφωση ενός μεικτού σχήματος που το ονόμασαν «ελληνοχριστιανικός πολιτισμός». Κάποιος πρέπει να τον φωτίσει γιατί κλεισμένος στην μονομέρεια και άριστα εκπαιδευμένος στην παρασημαντική των λέξεων και των εννοιών θα εξακολουθεί να ξεφουρνίζει ανοησίες. Η Υπατία δολοφονήθηκε τον 5ον μχ αιώνα . Τα αίτια και οι αφορμές της δολοφονίας της είναι σκοτεινά. Ο θάνατος της Υπατία χρησιμοποιήθηκε από αντικαθολικούς σχολαστικούς στην πολεμική τους εναντίον του Βατικανού. Από ένα μεμονωμένο επεισόδιο χωρίς αμφιβολία βάρβαρο ο καλός αυτός άνθρωπος και οι διάφοροι ρέκτες προσπαθούν να καταδικάσουν τον Χριστιανισμό. Με άλλα λόγια επειδή οι «διαφωτισμένοι» της γαλλικής επανάστασης έστειλαν στην καρμανιόλα τον Λαβουαζιέ με την ιστορική φράση «η επανάσταση δεν έχει ανάγκη επιστημόνων» καταδικάζονται όλα τα ιδεώδη που πρέσβευε η Επανάσταση.

Αν η Υπατία δολοφονήθηκε τον 5ον αιώνα. Η ανατολική χριστιανική εκκλησία υιοθέτησε τον όρο ελληνοχριστιανισμός η ελληνορθοδοξία τον 14ον αιώνα μχ για να διαφοροποιηθεί από την καθολική. Σε όλους αυτούς του αιώνες είχε επέλθει μία αγαστή σύντηξη αρχαίου πνεύματος και χριστιανισμού που ξεκίνησε με τους Τρεις Ιεράρχες για να φθάσει μέχρι τις ημέρες μας σαν ελληνορθόδοξη πίστη.

Αλλά τι τα γράφουμε; Ο Καρκαγίαννης και οι όμοιοι του δεν ενδιαφέρονται για την όποια αλήθεια. Τους ενδιαφέρει μόνο η χειραγώγηση της κοινής γνώμης...

2 σχόλια:

  1. Αυτό με τη θ. κοινωνία το είδα ότι γράφτηκε και στο Παρόν της Κυριακής που μας πέρασε, δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει, αλλά, τί γίνεται, περονόσπορος έπεσε;...πολύς αντιχριστιανικός ντόρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα καλα ασχολειστε σοβαρα με αυτην την κωλοφυλλαδα (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ) ? Πιστευετε οτι υπαρχει καποιος που σεβεται τον εαυτο του και πιανει αυτο το βρωμοφυλλο στα χερια του ?

    Φτανει μονο να πληροφορησετε ΠΟΙΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΚΕΙ για να καταλαβουν και οι λιγοι αφελεις που την αγοραζουν τι καπνο φουμαρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή