Με αυτόν το ευρηματικό και "βαρύ" τίτλο κάποια Έφη Μαρίνου από το ένθετο της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας 7 (16/5/10) με λύσσα μιγάδας σημαδεμένης από διάφορα συμπλέγματα και κομπάζουσα ημιμαμάθεια όρμησε ακάθεκτη κατά της κυρίας Ευγενίας Μανωλίδου. Το μεγάλο σφάλμα της Ευγενίας είναι ότι δεν ανήκει σε εκείνο τον συρφετό που εκστασιάζεται με τις διπλοκέφαλες ψωλές της Έρσης ή τον αυνανισμό της Στεφανή, ούτε χειροκροτεί τον εθνικό μας γελωτοποιό που έχοντας αποφύγει παράνομα την στρατιωτική του θητεία, παραδίδει μαθήματα γκλαμουράτου αριστερό λαϊκισμού στα μικροαστικά μορμολύκεια, κάθε Τρίτη βράδυ. Δεν έχει ανάγκη η κυρία Μανωλίδου από υπεράσπιση. "Κάπου έχει πάντα πρόχειρη την μπαγκέτα μήπως και της ζητήσουν να θυμηθεί την ιδιότητα της μουσικού". Το ερώτημα είναι τι θα κάνουν οι διάφοροι δημοσιογραφικοί λαπάδες όταν οι υπηρεσίες τους θα είναι άχρηστες. Όταν η υπερπροσφορά ηλιθιότητας, βλακείας και η κρίση των νταβατζήδων γκρεμίσει τα απατηλά τους όνειρα.
Το πρόβλημα της Εφης είναι ο σύζυγος της κυρίας Μανωλίδου, ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Άδωνις Γεωργιάδης. Πάλι η χούντα στο προσκήνιο. Μετά από 35 χρόνια η αριστερόστροφη προοδευτικότητα σηκώνει
την χούντα σαν το διαφημιστικό πανό για να κρεμάσει επάνω του τα 35 χρόνια προοδευτικής ασυδοσίας και λαμογιάς. Είχαμε την περιώνυμη "παρέα της Μυκόνου" που λεηλάτησε την περιουσία των Ελλήνων και πλούτισε προκλητικά. Την γενιά του Πολυτεχνείου που εξαργύρωσε τα πάντα πουλώντας σοσιαλισμό. Ένα πνευματικό κατεστημένο που είναι κυριολεκτικά για τα μπάζα εθισμένο στην συνδιαλλαγή και την μετριότητα.
Η Έφη αναρωτιέται πώς συμβιβάζεται το "Πατρίς, θρησκεία, οικογένεια" με την χυδαία διαπόμπευση ανθρώπων. Είναι πολύ ωραία ερώτηση Θα μπορούσε να απαντηθεί όταν απαντηθεί και το "πώς συμβιβάζεται το γκλαμουράτο life style όλων αυτών των αρριβιστών που σκίζονται για την κοινωνική ισότητα άλλα μένουν σε βίλες και πάνε βόλτες με κότερα;"
Επί χούντας, πάλι η χούντα, η Έφη μας θυμίζει ότι ο κινηματογράφος παραδόθηκε στα χέρια του Τζέιμς Πάρις και άλλων για να παράγει εθνικοπατριωτικές σαπουνόφουσκες Εκείνο που δεν μας λέει είναι ότι στις σαπουνόφουσκες αυτές πρωταγωνιστούσαν τα βαριά πεπόνια της αριστεράς τέχνης, από Κατράκη μέχρι Καζάκο και από Καρέζη μέχρι Αλέκα Κατσέλη και φυσικά ποίος, μιας κάποιας ηλικίας, δεν θα θυμάται τον ηρωικό ταγματάρχη Βαρτάνη (Άγγελο Αντωνόπουλο) ή το "Αλάτι και Πιπέρι". Η αριστερή τέχνη έχει θρησκεία και πατρίδα το ψαχνό. Εμείς οι άλλοι έχουμε "πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια" και έτσι μας αρέσει.
Οι Έλληνες πολίτες μπαΐλντισαν και έγιναν νεοπτωχοι γιατί η "μεγάλη δημοκρατική παράταξη" και όχι η δεξιά ή η ακροδεξιά, άν το προτιμάει, καταβρόχθισε τον πλούτο της χώρας και δεν χρειάζεται η "εικόνα της ευειδούς Ευγενίας" για να στείλει ο λαός την αριστερά στο σκουπιδοτενεκέ της ιστορίας.
Αγαπητέ, περνοδιαβαίνω απ το μπλόγκ σου χρόνια τώρα και ομολογώ πως έχω διαβάσει πολλά άρθρα άμεμπτης κριτικής και ευφυέστατου λόγου. Να σαι καλά αγαπητέ Μάχιμε (ή Μάξιμε;).
ΑπάντησηΔιαγραφή@Α
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ
Μάξιμος
Ἔτσι, διότι μπουχτίσαμε ἀπὸ τὴν ὑποκρισία. Καὶ ἐπὶ πλέον, ὅσο καὶ νὰ ξυνίζουν τὰ μοῦτρα τους τὰ ἀριστερὰ ταγάρια μὲ τὶς ἄπλυτες, ἀξύριστες μασχάλες (ἀλλὰ καὶ ὁρισμένα γιδοπρόβατα τοῦ νεοδημοκρατικοῦ μαντριοῦ), ἡ Εὐγενία εἶναι ὄμορφη, τσαχπίνα, γλυκειὰ καὶ ξέρει καὶ νὰ χορεύῃ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυστοχότατο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και ομολογώ ότι η συνεχής παρουσία της κυρίας Μανωλίδου σε κανάλια-εκπομπές-έντυπα λάιφ-στάιλ με ενοχλεί, η κυρία Μαρίνου και όλες οι υπόλοιπες "συντρόφισσες" της Ελευθεροτυπίας καλά θα έκαναν να σωπαίνουν. Κι αν οπωσδήποτε πρέπει κάτι να γράφουν, ας ασχοληθούν με το "σύντροφο" κύριο Πέτρο Κωστόπουλο ή άλλον προοδευτικό γκλαμουράτο φελλό...