Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.....

Κ΄ένα σάλεμα σάλεψε στα ολόβαθα του νου τους
Και στην καρδιά τους μιά φωνή, κ΄έτσι η φωνή μιλούσε.
«Στρατιώτες και σπαθάρηδες, τουρμάρχες και σεργέντες,
του Λογοθέτη οι σύντροφοι, του βασιλιά οι νομάτοι,
χαρά σ’έσας κι αλλοίμονο σ’ έσας του ξένου διώχτες!
Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.»…


Κωστή Παλαμά, Η Φλογέρα του Βασιλιά, Λόγος Πρώτος.

«Θα πάρω μιαν ανηφοριά,

θα πάρω μονοπάτια,

να βρω τα σκαλοπάτια,

που πάν' στη λευτεριά».

Ευαγόρας Παλληκαρίδης

(Τον έστειλαν στην κρεμάλα οι Άγγλοι 14 Μαρτη 1957, γιατί είθελε, λέει νάναι λεύτερος)

Κυριακή, 13 Μαΐου 2007

Αναιδείς..Θρασείς.. Αναίσχυντοι


Οι προκλητικές δηλώσεις της κας Μαρίας Ρεπούση την Τρίτη 9 Μαΐου, ότι «ελπίζει» το βιβλίο Ιστορίας της 6ης Δημοτικού να είναι ακόμα «λιγότερο ελληνοκεντρικό» - σε μελλοντικές επανεκδόσεις του - και η περιφρονητική απόρριψη των διαμαρτυριών Βουλής και Κυβέρνησης της Δημοκρατίας της Κύπρου ως «πολιτική θέση που δεν έχει σχέση με την ιστορική πραγματικότητα» (για την «διχοτόμηση» του νησιού, ήδη από το 1974, όπως διδάσκει το σχολικό βιβλίο), δείχνουν το μέγεθος του Εμπαιγμού των Θεσμών που συντελείται με το πρόσχημα των «διορθώσεων» του ανιστόρητου και αντιπαιδαγωγικού εγχειριδίου από τους ίδιους του αυτουργούς του.

Στην ίδια δημόσια εκδήλωση, που έγινε μάλιστα υπό την αιγίδα παιδαγωγικού τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών, η καθηγήτρια του τμήματος κα Άννα Φραγκουδάκη χαρακτήρισε «ρατσιστική» κάθε επίκληση της προσφοράς τής κλασσικής Ελληνικής αρχαιότητας στον Ευρωπαϊκό πολιτισμό, γιατί έτσι οι σύγχρονοι Έλληνες «θέλουν να κρύψουν το άσκημο και μπάσταρδο εθνικό τους πρόσωπο».

Ο δε καθηγητής Ιστορίας Αντώνης Λιάκος αμφισβήτησε τη σχετική επιταγή του Συντάγματος, καλώντας ιστορικούς και δασκάλους «αντί να ενισχύουν την εθνική ταυτότητα, πρέπει να δίνουν στους μαθητές τους τα εφόδια για να επιλέγουν οι ίδιοι την ταυτότητά τους».

Φαίνεται πως με την ανοχή της Υπουργού Παιδείας, καταλύεται κάθε έννοια συνταγματικής και θεσμικής νομιμότητας, δικαιώματος εθνικής μνήμης, αυτοσυνειδησίας, κυριαρχίας, αξιοπρέπειας και ελευθερίας των Ελλήνων πολιτών, ενώ η πρωταρχική τους ευθύνη στην ανατροφή των ίδιων των παιδιών τους, τελεί πλέον υπό την ομηρία μιας μειοψηφικής συντεχνίας ιδεολόγων-καθηγητών του Εθνομηδενισμού....Αντίβαρο


Δεν είναι δυνατόν. Δεν το πιστεύω. Με γελάνε τα μάτια μου. Με κοροϊδεύουν τα αυτιά μου.

Αυτοί «οι άνθρωποι» γράφουν με ιδεοληπτική μανία στα παλιά τους παπούτσια τις αντιδράσεις του επιστημονικού κόσμου και της Ακαδημίας για το διανοητικό έκτρωμα του εκφυλισμένου μυαλού τους Καθυβρίζουν τους Έλληνες με οτιδήποτε επίθετα μπορεί να κατεβάσει ο συφιλιδικός τους εγκέφαλος.

Τόση αναίδεια, τόση αναισχυντία, τόση θρασύτητα έχει μόνο μία εξήγηση. Μας την δίνει ο ελληνικός λαός με την μεστή περιεχομένου και γεμάτη αλήθεια παροιμία: «Όταν τα έχω καλά με τον Θεό, τι να τους κάνω τους προφήτες». Τα ανθρωπάρια αυτά, αφού τa έχουν καλά με το Soros, USAID, State Department, επόμενο είναι να αδιαφορούν για τις αντιδράσεις, να αρνούνται τον διάλογο, τι διάλογος μπορεί να γίνει με μίσθαρνα όργανα ξένων κέντρων, και να εφορμούν ακάθεκτα για την γενοκτονία και πολτοποίηση των ελλήνων.

Η νεοταξίτικες μαριονέτες αρμόδια, παραδεκτά και αποδεκτά έχουν τις πλάτες τους καλυμμένες. Όπως ακριβώς τις είχανε καλυμμένες, οι δολοφόνοι του Λαμπράκη, οι τραμπούκοι της δεκαετίας του 60, οι κουκουλοφόροι του συντρόφου Αλαβάνου του σήμερα.

Άλλωστε γιατί να μην είναι θρασείς και χυδαίοι. Οι έλληνες δεμένοι χειροπόδαρα με τις κομματικές τους αλυσίδες πειθήνια και κοπαδιαστά την ημέρα των εκλογών θα ψηφίσουν όπως τους θέλουνε και όπως «πρέπει». Σε περίπτωση που τα μυστικά gallops δείξουν «παράξενες» τάσεις μία καλοστημένη προβοκάτσια θα φέρει τα πράγματα στο σωστό τους δρόμο. Η ζωή του Έθνους θα τραβήξει την ανηφόρα της χωρίς σημαίες, τις φυλάμε για τις ποδοσφαιρικές μας επιτυχίες και χωρίς τραγούδια, τα φυλάμε για τους γάμους και τα πανηγύρια, μέχρι της τελικής πτώσης.

Πέμπτη, 10 Μαΐου 2007

Μέρα Μαγιού 1956

Μιχαήλ Καραολής - Ανδρέας Δημητρίου
10 Μαϊου 1956







Μέρα Μαγιού το 1956 0 Μιχαήλ Καραολής και ο Ανδρέας Δημητρίου κρεμάστηκαν απο τους Αγγλους , επιγόνους του Διαφωτισμού, γιατί ήθελαν λέει:
Ελευθερία, Ισότητα, Αδελφωσύνη.....
Τα ελληνόπουλα δεν ξέρουν
μόνο πως πρέπει να ζουν.
Ξέρουν και πώς να πεθαίνουν
Kαι πως την πατρίδα να τιμούν.
«Απεδείχθη πλέον ότι, αι ίδιαι δυνάμεις της βαρβαρότητος, αι οποίαι οργίασαν κατά τον προηγούμενον πόλεμον υπό τας στολάς των Ναζί, οργιάζουν και σήμερον κατά τον ίδιον τρόπον υπό τας στολάς και τα διακριτικά του αγγλικού στέμματος

(Εφημερίδα «Τα Νέα», των Αθηνών, 10 Μαΐου 1956).





Κυριακή, 6 Μαΐου 2007

Αμοραλισμού διχρωμία

Το σχολείο καθρεφτίζει τη μόνη ρεαλιστική πολιτική διαφορά που δικαιολογεί και κομματική αντιπαράθεση: Την αντίθεση των κοινωνιοκεντρικών προτεραιοτήτων στον ατομοκεντρισμό των συμφερόντων. Ο «πράσινος» αμοραλισμός διαφήμισε σαν «εκδημοκρατισμό» του σχολείου τον εκμαυλισμό των σκολιαρόπαιδων με ψευτοκολακείες παροχών και «δικαιωμάτων», με στόχο να παράγει το σχολείο οπαδούς, όχι πολίτες, συνδικαλισμένους εκβιαστές, αποχαυνωμένους καταναλωτές. Κατάργησε τον ασκητικό (άσκησης, γυμνασίας, μαθητείας) χαρακτήρα που έχει εξ ορισμού το σχολείο. Επέβαλε τις ταξικές διακρίσεις στον μαθητόκοσμο, δηλαδή την ξέφραγη φιλεπιδειξία με την ποικιλότητα των αμφιέσεων, των κομμώσεων, του μακιγιάζ, των κοσμημάτων.

Αμοραλισμού διχρωμία Tου Xρηστου Γιανναρα

Πολύ ωραία μας τα λέει ο Γιανναράς. Αφήνει έξω μία μικρή λεπτομέρεια, Το σχολείο του σήμερα δεν είναι παρά ο καθρέπτης της βλακείας και μικρονοημοσύνης του Ελληνικού λαού ο οποίος ανέχεται όλη αυτή την κατάσταση και υποθηκεύει το μέλλον των παιδιών του υποταγμένος σε κομματισμούς και ιδεοληψίες. Πως μπορεί να είναι διαφορετικά;

Ο Ελληνικός λαός ανέχεται με την ψήφο του τον εμπαιγμό των παιδιών του, όταν τα παιδιά της νομενκλατούρας, κρυφά συνωμοτικά και κανείς δεν βγάζει άχνα, φοιτούν στα ιδιωτικά, όπου η λέξη «εκδημοκρατισμός» είναι άγνωστη. Όταν πληρώνεις μερικές χιλιάδες ευρώ το χρόνο για να αγοράσεις παιδία και το εισιτήριο για ανώτερες σπουδές στην Εσπερία ο εκδημοκρατισμός του σχολείου είναι παρλαπίπα για τους ηλίθιους ψηφοφόρους σου που θα ξελαρυγγιάζονται στις ερχόμενες εκλογές.



Σάββατο, 5 Μαΐου 2007

ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΡΙΞΑΝ τον Σπύρο Μαρκεζίνη και τον Παπαδόπουλο


ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΡΙΞΑΝ Τον Πατερα μου(Σπύρο Μαρκεζίνη) και τον Παπαδόπουλο
Εχω εγγραφα των Αμερικανών στην κατοχη μου


ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΡΚΕΖΙΝΗΣ


Η …αντιστασικιά Αννα Παναγιωταρέα εχει κάθε Παρακευη στις 22.00 στην ΕΤ1 μια εκπομπη με τιτλο <<Ουδείς αναμαρτητος>>
ΣΕ αυτην την εκπομπη πανε καποιοι καλεσμενοι για συζητησεις.Την Παρασκευη 27 Απριλίου ηταν καλεσμένος ο Βασίλειος Μαρκεζίνης γυιος του Πρωθυπουργου το Παπαδόπουλου το 1973 Σπύρου Μαρκεζίνη δικηγορος που εργαζεται στο εξωτερικο.
Μοιραια η συζητησις ηρθε και στην <<χουντα>>
Η ….αντιστασιακιά Παναγιωταρέα ρωτησε τον Βασίλη αν ουδέποτε επιτιμησε τον Πατέρα του για (έναν ικανοτατο πολιτικο) για την επιλογή του να συνεργαστεί με τον Παπαδόπουλο.(Παρατήρηση: Εσεις κυρια Παναγιωταρέα κανατε επιτιμήσεις στον Πατερα σας για τις πολιτικές του επιλογές;)
Ο Μαρκεζίνης απάντησε ότι τετοιο πραγμα δεν μπορουσε να κανει σε έναν εμπειρο πολιτικο και ιστορικο όπως ηταν ο πετέρας του
Και προχωρωντας η συζητηση αναφερθηκε στον Πολεμο του Γιομ Κιπουρ και ποσο κινδυνευε το Ισραήλ από τους Αραβες.
Φυσικα αναφερθηκε και στο γεγονος ότι οι Αμερικανοι ζητησαν από τον Μαρκεζίνη και τον Παπαδοπουλο αδεια να εφοδιαζονται τα αμερικανικα αεροπλανα από την στρατιωτικη βαση της Σουδας στην Κρητη Ο Παπαδοπουλος ( ομονος Πρωθυπουργος που ειπε όχι στους Αμερικανους)αρνηθηκε καθως και ο Μαρκεζινης ο οποιος όμως συμβουλευτηκε και τους πρωθυπουργους Γαλλιας και Γερμανιας τοτε και αυτοι του απαντησαν κανε ότι θελεις
Και προσθεσε .Απο τοτε οι Αμερικανοι εβαλαν εμπρος την εξοδο από την εξουσια του Πατερα μου και του Παπαδοπουλου
Περαν από ότι εχει γραφει εχω και ΕΠΙΣΗΜΑ Αμερικανικα εγγραφα που το αποδεικνυουν αυτό και εξηγησε πως ηρθαν στην κατοχη του
Σε ερωτηση της …αντιστασιακια Παναγιωταρεα γιατι δεν τα δημοσιευει απαντησε ότι όλα εχουν λεχθει τι νοημα εχει να τα δημοσιευσω;

Παρατηρηση :Λαθος κυριε Βασιλη Μαρκεζίνη δημοσιευσε τα να δουμε ποσο …αντιστασιακοι είναι οι ξεκινησαντες τον "ηρωικο" αγωνα του πολυτεχνειου μπλά....μπλά....μπλά...
Ερώτηση Κρίσεως: μπας και ειχε δικιο ο ΚΚΕ που τις πρωτες ημερες της εξεγερσεως του Πολυτεχνειου μιλουσε για προβοκάτορες με την υπ αριθ 8 προκυρηξη;;;

Το Αιγαίο Μοιράζεται...


Η μοιρασιά του Αιγαίου ξεκίνησε από το Princeton (Program in "Hellenic" Studies)
Προσέξτε την πρώτη φράση: "the people of the Aegean, Greeks and Turks"...


----------- Forwarded message ----------
From: Hellenic Studies To: hlscommunity@Princeton.EDU
Date: Fri, 4 May 2007 11:54:29 -0400 Subject: Program in Hellenic Studies Film Screening, Wednesday, May 9, 2007

Princeton University

Program in Hellenic Studies



Documentary Film Screening
"Between Venizelos and Atatürk Streets"
Followed by discussion with
Hande Gumuskemer, Director



The people of the Aegean, Greeks and Turks, have a long and painful common
ethnic, social and religious history. Both sides of the Aegean do not know
enough about each other's modern history, so they cannot reach an unbiased
understanding of "the other." Owing to limited communication between the
two nations, state policies have undermined social and cultural interaction
between Greeks and Turks. Since 1998, after meeting many Greeks,
Greek-Cypriots and Greek-Americans in the United States, Hande Gumuskemer
has sought to understand what is myth and what is reality in modern history,
and what has kept these two nations apart by feeding on "enemy" myth. From
a distance, one's national history seems very different than the version
taught in his or her native country. "Between Venizelos and Atatürk
Streets" is a comparative study of the refugees of 1922. The film
attempts
to shed light on a painful chapter of modern history from the perspective of
the refugees themselves. This documentary aims to raise questions about the
subjective discourse of "the other" that has been nurtured by school
textbooks and mainstream media channels.



________________________________________________________________________



Hande Gumuskemer was born in Istanbul, Turkey. Due to her father's
profession, her family moved every two or three years, criss-crossing the
country - east to west, south to north. This nomadic lifestyle gave Hande a
chance to observe the ethnic, social and cultural history of Turkey. After
receiving her Bachelor's degree from the Department of Radio-TV-Cinema,
University of Ankara, in 1993, she worked for several national newspapers,
and TV stations in Turkey. In 1996 she moved to the United States and
earned her Master of Science degree in Film Production from Boston
University in 1998. Hande has been working in documentary film distribution
business since then, acquiring and marketing hundreds of educational films
to schools and colleges across the United States.

_______________________________________________________________________



Wednesday, May 9, 2007

6:00 p.m.

Scheide Caldwell House, Room 103

Dinner to follow


Yolanda A. Sullivan
Office Assistant
Program in Hellenic Studies
Princeton University
Scheide Caldwell House
Princeton, New Jersey 08544
U.S.A.
Direct Line: (609) 258-8578
FAX: (609) 258-2137
If you would like to be removed from this list, please email
hellenic@princeton.edu. Thank you. If you would like to be removed from
this
list, please email hellenic@princeton.edu. Thank you.

Σύνδρομο Σβέικ

«Ο καλός στρατιώτης Σβέικ» του Γιαροσλάβ Χάσεκ είναι ένα όμορφο γεμάτο χιούμορ μυθιστόρημα. Περιγράφοντας την καθημερινότητα των στρατιωτών της Αυστροουγγαρίας μας λέει, μεταξύ άλλων ότι οι στρατιώτες αγαπούσαν και λάτρευαν τον λοχαγό τους γιατί μεταξύ των άλλων τους άφηνε να πέρνουν μάτι όταν επισκεπτότανε του «οίκους ανοχή».

Κάθε φορά που διαβάζω το κομμάτι αυτό δεν μπορώ παρά να σκεφθώ τους οπαδούς των κατεστημένων κομμάτων που σαν καλεί στρατιώτες Σβέικ λατρεύουν τους πολιτικατζήδες λοχαγούς τους, οι οποίοι μετετρεψαν διαλεκτικά το βιός του ελληνικού λαού σε βίλες και κότερα και τους ποτίζουν και καμμιά μπύρα που και που στη μπυραρία της Λ. Αλεξανδρας . Πρόκειται περί συνδρόμου το οποίο ας το ονομάσουμε «συνδρόμο Σβέικ».

Οταν εμείς στριμωχνόμαστε στα σημερινά δημόσια σχολεία και ανεχόμαστε τους πολιτικούς μεταπράτες «λοχαγούς» να στελνουν τα παιδάκια τους στο Αμεικάνικο Κολλεγιο του Ψυχικού (Πάγκαλος, Παπαρήγα.....) στου Κωστέα Γειτονα (Κωνσταντόπουλος....). Οταν φτύνουμε αίμα στις πανελλήνιες και ανεχόμαστε τους ανεπάγγελτους παραθυρόβιους πολιτικάντηδες «λοχαγους» να ξεφτελίζουν τα πανεπιστήμια γιατί δεν τους ενδιαφέρει μιάς και τα παιδάκια τους, κρυφά συνωμοτικά, θα πάρουν τον δρόμο, προς Θεού όχι του πανεπιστημίου της Αβάνα, αλλά της Αγγλία ή ΗΠΑ (Λαλιώτης .....) Οταν το ράντζο δίνει και πέρνει στα νοσοκομεία για μια αμφιβόλου ποιότητας ιατρική περίθαλψη και ανεχόμαστε το πολιτικό συνονθύλευμα των «λοχαγών » που όταν φθάσει η ώρα για νοσοκομείο η έστω και απλή ιατρική εξέταση πήδανε στο αεροπλάνο και κατευθείαν Αβάνα, παλι λάθος έκανα, Αμερική ήθελα να πώ ή Μοναχο. Μόνο όσοι πάσχουν απο το σύνδρομο Σβέικ μπορούν να ανέχονται όλα αυτά.

Κρυφό Σχολειό