Σήμερα οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δημόσιας Χρήσης δεν εκβιάζουν απλώς το κοινωνικό σύνολο. Παρανομούν. Δεν απεργούν μόνο –όπως έχουν δικαίωμα–, αλλά εμποδίζουν βιαίως και τη διακίνηση πετρελαιοειδών και άλλων προϊόντων από οχήματα ιδιωτικών εταιρειών. Και όλα αυτά όχι απλώς με την ανοχή της Πολιτείας, αλλά ουσιαστικά με τη σιωπηρή προτροπή της.
Ο κλάδος των εμπορευματικών μεταφορών αποτελεί κλειστό επάγγελμα. Αυτό σημαίνει ότι η Πολιτεία δεν επιτρέπει σε όποιον θέλει να ανταγωνιστεί για τα κόμιστρα. Ετσι δημιουργείται ένα οιονεί μονοπώλιο: οι αυξήσεις ορίζονται κατ’ έτος με υπουργική απόφαση και είναι στη διακριτική ευχέρεια των ιδιοκτητών φορτηγών να τις δεχθούν ή άλλως να θέσουν σε ομηρία ολόκληρη την κοινωνία.
Ελπίζουμε ότι η διένεξη της κυβέρνησης με τους ιδιοκτήτες φορτηγών να τελειώσει σύντομα. Οι καταναλωτές όμως θα παραμείνουν θύματα αυτού του οιονεί μονοπωλίου, αφού –σύμφωνα με μελέτη του ΙΟΒΕ– ο διοικητικός ορισμός του ύψους των κομίστρων αυξάνει τον Γενικό Δείκτη Τιμών Καταναλωτή κατά 0,2-0,3 ποσοστιαίες μονάδες ετησίως.
Ηρθε, λοιπόν, η ώρα να απελευθερωθεί η αγορά των εμπορευματικών μεταφορών, όπως έξαλλου έγινε σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.
Δεν ξέρω αλλά θυμήθηκα μία άλλη απεργία φορτηγατζήδων που κατέβασε την κυβέρνηση Αλλιέντε στη Χιλη 11/9/1973 .....Ατιμο South Stream.....Αντε και τι έχουμε να δούμε ακόμα εμεις οι συνομωσιολόγοι....
Αλήθεια μέτρησε κανείς πόσα δάση μας έχουν μείνει. Γιατί διάφοροι παράξενοι προσπαθούν να μας προετοιμάσουν μιλώντας ήδη για χωματερές!....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου