Ο Μπάμπης.. ο Άρης... και ο Γιάννης
Ακούσαμε
στο Σκαι ράδιο (8/2/2012) τον Μπάμπη, τον Άρη τον Γιάννη και Σια να
αναλύουν, να κουβεντιάζουν και να προσπαθούν να την βρουν με τα
αποτελέσματα της δημοσκόπησης της Public Issue
Απελπισμένα
προσπαθούν να χειραγωγήσουν τους Έλληνες και να τους βάλουν στις
στρούγκες των εγκεκριμένων κομμάτων. Ακούσαμε, είδαμε , διαβάσαμε
ποσοστά, νούμερα. Μας βομβάρδισαν με περίτεχνες ορολογίες γεμάτες οίηση
και επιστημοσύνη. Όλα στην προσπάθεια να κατευθύνουν την ψηφομάζα προς
συγκεκριμένη κατεύθυνση, συγκεκριμένα εγκεκριμένα κόμματα.
Πέραν της ποσοτικής διάστασης της δημοσκόπησης
υπάρχει και μία ποσοτική που την αποσιώπησαν με πάθος. Είναι ο χρόνος
έκθεσης των κομμάτων από τα ΜΜΕ(ξαπάτησης). Αν λάβουμε υπόψη τον χρόνο
που δίνεται στο κάθε εγκεκριμένο κόμμα από τα ΜΜΕ(ξαπάτησης) τα ποσοστά
παίρνουν άλλη σημασία. Το 11.5% της Χρυσής Αυγής είναι πολύ πιο
σημαντικό από το οποιοδήποτε ποσοστό όλων των άλλων μαζί. Ως προς τα
ποσοστά χρονικής έκθεσης των κομμάτων στα δελτία ειδήσεων,
η Χρυσή Αυγή καταγράφει 3,5% στον ΑΝΤ1, 2,6% στο MEGA, 4,7% στη ΝΕΤ και 5,1% στο ΣΚΑΪ, όταν
λ.χ. η ΔΗΜΑΡ με μικρότερο ποσοστό (6,25% στις εκλογές Ιουνίου 2012)
έχει 7,2% ποσοστό χρόνου στον ΑΝΤ1, 8,6% στο MEGA, 7,5% στη ΝΕΤ και 7,8%
στο ΣΚΑΪ. Ως προς τον αριθμό εμφανίσεων στελεχών στις ενημερωτικές
εκπομπές, η Χρυσή Αυγή καταγράφει μικρότερο ποσοστό από κάθε άλλο
κοινοβουλευτικό κόμμα: 2,1% στον ΑΝΤ1, 0,7% στο MEGA, 3,2% στη ΝΕΤ, όταν
τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ με 12,28% στις εκλογές, εμφανίζονται σε ποσοστά
19,6% στο MEGA και 16,3% στη ΝΕΤ.
Αλλά και στον
αριθμό εμφανίσεων στελεχών στο σύνολο των εκπομπών των τηλεοπτικών
σταθμών, τα ποσοστά για την Χρυσή Αυγή είναι 4,5% στον ΑΝΤ1, 2,3% στο
MEGA και 3,2% στη ΝΕΤ, όταν η ΝΔ με ποσοστό 29,66% στις τελευταίες
εκλογές έχει ποσοστά 40,4% στον ΑΝΤ1, 35,9% στο MEGA και 35,1% στη ΝΕΤ
(Πηγή;www.xryshaygh.com)
Η Χρυσή Αυγή
απομονωμένη, συκοφαντούμενη και καθυβριζόμενη απο τους πάντες και τα
πάντα συγκεντρώνει ποσοστό μεγαλύτερο απο το ΠΑΣΟΚ (Πανελλήνια
Σοσιαληστρική Οργάνωση Καθρμάτων) και αυτό λέει πολλά. Λέει ότι: “ποιός
έχει ανάγκη τα βοθροκάναλα των μπετατζήδων της ενημέρωσης”; Όταν ο
Έλληνας σε αγκαλίαζει. Όπου και να πάμε στο χωριό, στο καφενείο, στο
σαλόνι στην ταβέρνα δύο λέξεις κυριαρχούν Χρυσή Αυγή. Το συντονισμένο
κατεστημένο προσπαθεί καταφεύγοντας σε εκβιασμούς,
δωροδοκίες-τροπολογίες, παραπληροφόρηση, προπαγάνδα να κρατήσει τις
ψήφους εκεί που πρέπει και να διαιωνίσει το status quo.
Να θυμίσουμε στο Γιάννη Μαύρη
"Τα
τελευταία τρία χρόνια, το φαινόμενο της ανοικτά προπαγανδιστικής χρήσης
των δημοσκοπήσεων, από τα Μέσα Ενημέρωσης, έλαβε πρωτοφανείς
διαστάσεις. Το γεγονός αυτό αποτελεί άλλη μια λυπηρή ελληνική
ιδιομορφία. Οι δημοσκοπήσεις χρησιμοποιούνται από τα ΜΜΕ σε επιχειρήσεις
«ψυχολογικού πολέμου» (PSYOPS), για την κατίσχυση στη μάχη των
«εντυπώσεων». Στo πλαίσιo του κομματικού «πολέμου» (του κομματικού
ανταγωνισμού), δεδομένου και του αυξημένου ρόλου που έχουν καταλάβει
στην Ελλάδα τα ΜΜΕ, απέναντι στα κόμματα, ο στόχος είναι διπλός: τόσο η
κοινή γνώμη, όσο και το ηθικό των (αντίπαλων) κομματικών στελεχών."
Γιαννης Μαυρης (Καθημερινή 19/11/2006)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου