Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.....

Κ΄ένα σάλεμα σάλεψε στα ολόβαθα του νου τους
Και στην καρδιά τους μιά φωνή, κ΄έτσι η φωνή μιλούσε.
«Στρατιώτες και σπαθάρηδες, τουρμάρχες και σεργέντες,
του Λογοθέτη οι σύντροφοι, του βασιλιά οι νομάτοι,
χαρά σ’έσας κι αλλοίμονο σ’ έσας του ξένου διώχτες!
Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.»…


Κωστή Παλαμά, Η Φλογέρα του Βασιλιά, Λόγος Πρώτος.

«Θα πάρω μιαν ανηφοριά,

θα πάρω μονοπάτια,

να βρω τα σκαλοπάτια,

που πάν' στη λευτεριά».

Ευαγόρας Παλληκαρίδης

(Τον έστειλαν στην κρεμάλα οι Άγγλοι 14 Μαρτη 1957, γιατί είθελε, λέει νάναι λεύτερος)

Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011

Το γιαούρτωμα του κυρίου Πάγκαλου



Το γιαούρτωμα του κυρίου Πάγκαλου είναι τη τελευταία πράξη σε ένα θέατρο που παίζεται τον τελευταίο καιρό. Πολίτες μαζεύονται έξω από σπίτια πολιτικών, πολιτικοί προπηλακίζονται στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό ή και δέρνονται. Διάφοροι δήθεν θέλουν να εκφράσουν την αγανάκτηση τους κατά των πολιτικών κυνηγώντας τους παντού όπου βρεθούν. Είναι πράγματι για γέλια. Πρώτα πρέπει να γιαρτώσουν τους εαυτούς τους, να πάνε μπροστά στον καθρέπτη και να μουτζώσουν τον εαυτό τους γιατί ο κύριος Πάγκαλος και οι άλλοι πολιτικοί είναι εικόνα και ομοίωση αυτών πους τους διάλεξαν. Τους χειροκροτούσαν, τους επιδοκίμαζαν στριμώχνονταν κάτω από μπαλκόνια και ούρλιαζαν για τον αρχηγό τους ότι και αν έλεγε παγιδευμένοι στο σύνδρομο σκλάβου-αφέντη. Αυτοί που σήμερα γιαουρτώνουν τον Πάγκαλο είναι οι ίδιοι που επιβράβευαν σε επανειλημμένες εκλογικές αναμετρήσεις τον παπανδρεϊκό αμοραλισμό και μηδενισμό, η μάζα η παραιτημένη από τη σκέψη, την κρίση, την αξιοπρέπεια του λογικού υποκειμένου.

Για 35+1 χρόνια οι Έλληνες υπέστησαν μία άνευ προηγουμένου λοβοτομή, δέχθηκαν τα πάντα με παθητικότητα την υποβάθμιση της Παιδείας, της Υγείας, της Πολιτικής με αντάλλαγμα το γλύψιμο του κόκαλου των παροχών, την ώρα που οι αφέντες έτρωγαν το αρνί. Μπροστά στο κίνδυνο απαξίωσης του πολιτικού συστήματος και οι τυραγνισμένοι Έλληνες να βγούνε από τα κομματικά μαντριά και να ψηφίσουν το άλλο το διαφορετικό, στήθηκε ένας μηχανισμός σωτηρίας.

Τα γιαρτούματα, τα γιουχαίσματα, οι προπηλακισμοί, οι ξυλοδαρμοί δεν είναι πάρα ένα καλοστημένο σκηνικό. Θέλουν να μας πούνε ότι τα άτομα φταίνε για τα κακά και την παρακμή. Είναι μια απελπισμένη προσπάθεια να κερδηθεί η μάχη των εντυπώσεων. Ας γελάσουμε! Οι διάφοροι κύριοι που υπέστησαν την “οργή” του λαού είναι παρά το κομμάτι ένος μηχανισμού που δούλεψε καλά τα 35+1 χρόνια της μεταπολίτευσης αμβλύνοντας της κριτικές μας αντιδράσεις, θεσμοθετώντας το ψεύδος, τον κοινωνικό μιθριδατισμό, μετασχηματίζοντας την κοινωνία σε αγορά. Εναν μηχανισμό που εμείς τον στηρίξαμε αχρηστεύοντας τις ζωτικές λειτουργίες του λογικού υποκειμένου, όπως είναι η αίσθηση της πραγματικότητας, η διάκριση των σημαινόντων απο τα σημαινόμενα, του απλά επιθυμητού απο το ρεαλιστικό δεδομένο.

Αφήστε τα γιαούρτια. Δώστέ τα σε καμιά γιαγιά ή τον παπού που τα 300 Ευρώ της σύνταξης τον έχουν φέρει στα όρια της πείνας. Σταθείτε εμπρός στον καθρέπτη και μουτζωθείιτε. Στις επόμενες εκλογές, πριν πάτε να ψηφίσετε ξαναστηθείτε μπρος στο καθρέπτη, και σκεφθείτε.

Εγώ τους διαλέγω.......

12 σχόλια:

  1. Οι αριστεροί είναι σκατόψυχοι και εκδικητικοί. Του επιτίθενται τώρα γιατί τώρα άνοιξε το στοματάκι του και λέει ανοιχτά πλέον τι σημαίνει ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ και αριστερά γενικότερα.

    Από μια γενική άποψη βέβαια, το αξίζει αυτό που παθαίνει γιατί ήταν αυτός και το κόμμα του που επί δεκαετίες λιβάνιζαν την αριστερά και την κάνανε εικόνισμα να την προσκυνάμε και τη στούμπωναν με το κρατικό χρήμα για να την έχουν σύμμαχο κατά της "επαράτου δεξιάς".

    Από την ειδικότερη, δεν θα πρέπει να μας ξεφεύγει ότι ο λόγος που του επιτίθενται είναι ακριβώς αυτή η αλλαγή στάσης του, αν συνέχιζε να τους λιβανίζει θα τον είχαν στα ώπα-ώπα.
    Όπως και αυτή η οπτική που επισημαίνεις, ότι είναι οι ίδιοι που τον ψήφιζαν και τους ψηφίζουν τόσα χρόνια επομένως τα γιαούρτια πρέπει να τα φάνε κι οι ίδιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαφωνώ απολυτως.
    Ναι κάποιοι τους ψηφίζουν και κάποιοι άλλοι για χρόνια τους ανέχονταν. Η προτροπή όμως να κοιταχτουν στο καθρέφτη δε τους αφαιρεί το δικαίωμα να εκφράζουν έτσι την οργή τους. Διαφωνώ ότι είναι ένα καλοστημένο σκηνικό. Όχι δεν είναι στημένο. Είναι αυθόρμητη αντίδραση πλέον.
    Επίσης είναι λάθος τα γιαουρτια να χρεώνονται στην ψευτοαριστερά. Αυτό είναι κάτι που βολευει τα λαμόγια της Βουλής. Τα γιαουρτώματα και οι γιουχες δεν έχουν κόμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τιποτένιες αντιδράσεις και γελοίες πράξεις. Συμφωνώ με την ανάρτηση και με αυτά που λέει το κείμενο. Τα γιαούρτια χρεώνονται αποκλειστικά στην αριστερά: Δηλαδή στην μάζα που αποτελείται από ένα μέρος πασοκ, ένα μέρος νουδου και πολύ από Σύριγγα και κάπα κάπα. Το να πετάς γιαούρτια (αλλά και μολότοφ) είναι ούτως ή άλλως ξένο πρός την κουλτούρα της όντως δεξιάς.

    Με θλίβουν οι νεο-έλληνες. Κανείς απ την παραπάνω μάζα δεν βρήκε το θάρρος, την τρέλα, κανείς δεν έκανε να ρίξει ένα γιαούρτι στον Πάγκαλο όταν διέρρευσε το "ας πούμε πως την σημαία την πήρε ο... αέρας". Οι νεοέλληνες θίχτηκαν επειδή ο Πάγκαλος είπε πως "μαζί τα φάγαμε" ή επειδή είπε πως πολλοί δημ. υπλ. είναι κοπρίτες. Λες και δεν είναι. Λες και δεν τα φάγανε μαζί. Σε αυτούς τους ίδιους (ή στους πατεράδες τους) έλεγε ο ταλαντούχος λαοπλάνος "Τσοβόλα δώστα όλα" όταν κουνούσαν τα πράσινα σημαιάκια κάτω απ το μπαλκόνι. Γιατί τότε δεν θίχτηκαν; Γιατί τότε δεν πέταγαν γιαούρτια στον Αντρίκο που έδωσε το κέλευσμα να τα φάνε μαζί; Τώρα που ο "χοντρός" είπε στους κοπρίτες με τους οποίους μαζί συνεστιάζονταν επί δεκαετίες πως, αυτοί είναι κοπρίτες, και πως μαζί του τα έφαγαν, χίμηξαν οι κοπρίτες να τον φάν. Αλλά επειδή ο πάγκαλος δεν τρώγεται, του έριξαν ένα γιαουρτάκι. Έτσι, θα έχουν και κάθε λόγο για να τον γλείψουν. Που ξέρεις, μπορεί να ξαναβγεί το πασόκ. Ουστ ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρεώνονται και στην "ψευτοαριστερά" και στην ψευτοδεξιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό νομίζω ότι είναι το ανέκδοτο του μήνα
    ''Κουλτουρα της Δεξιάς''!!!
    Ποιοι στ αλήθεια είστε εσείς που το παίζετε κριτές του λαου μας;
    Εσείς που μιλάτε για τη πλάνη του και τον πετροβολείτε είστε σίγουροι πως δεν είστε πλανεμένοι και δεν πρέπει πρώτα εσείς να φάτε τη πέτρα στη μουρη;
    Ο λαός μας δεν έχει ανάγκη από αυστηρους κριτές.
    Από κατανόηση της ψυχοσυνθεσής του έχει ανάγκη για να μπορέσει να βελτιώσει στο ελάχιστο τα ελλατώματά του.
    Σε θλίβουν λες οι νεοέλληνες...
    Εσυ δηλαδή τι θαρρείς πως είσαι;
    Kι αφου είσαι κάτι ανώτερο και διαφορετικό όπως λες γιατί δεν έκανες εσυ αυτά που κατηγορείς τους άλλους πως δεν έκαναν;
    Είναι τόσο ευκολο να κατηγορείς τους άλλους όσο δυσκολο είναι να κάνεις ΕΣΥ αυτό που δεν έκαναν οι άλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. “του λαού μας”! ΜΑΣ! Από πότε οι Έλληνες απόκτησαν ιδιοκτήτη; Λέμε το χωράφι μας, το σπίτι μας, η γκόμενα μας. Οι Έλληνες έχουν την δίκη τους διαίσθηση και καταλαβαίνουν ότι από το να λες “του λαού μας” μέχρι το “Ein Volk, Ein Furher” δεν είναι μακρύς ο δρόμος. Δρόμο που μας έφερε στην σημερινή κατάντια. Στο όνομα του αφηρημένου πλάσματος “ο λαός” διαγουμίστηκε η Ελλάδα, παραδόθηκε στη ασυδοσία της κομματοκρατίας και την χυδαιότητα της “αριστερής κουλτούρας”. Οι κουλτουριτζήδες της αριστεράς, όπως τραγούδησε ο μέγάλος Ζαμπέτας, με το αζημίωτο παρουσίασαν τα απόξέσματα των εντέρων τους σαν μεγάλη τέχνη. Απο τους αυνανισμούς της Στεφανή, τον πυρετό της μαστούρας κατέβασαν την αισθητική των Ελλήνων στο κατώτερο σκαλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άκου: Τίποτα από αυτά που λές δεν με αγγίζει. Και πως θα μπορούσε να με αγγίζει όταν το ό,τι λες (προσπαθείς τουλάχιστον να πεις) είναι προϊόν υπερβατικών σκέψεων και αίολων λογισμών, δηλαδή, αρλούμπες.

    Ποιός είναι ο "λαός σας"... που δεν έχει μάλιστα και ανάγκη από αυστηρούς κριτές; Σε ποιούς αναφέρεσαι όταν λές "Εσείς που μιλάτε κτλ...". Και πώς "το κατάλαβες" πως είμαι κάτι το ανώτερο και διαφορετικό;

    Σε πείραξε που είπα πως με θλίβουν οι νεο-έλληνες και δεν σε ενοχλεί το ότι αυτά που λές δικαιολογούν μια τέτοια θλίψη, νεο-έλληνα.

    Και επειδή δεν είπα τίποτα το διαφορετικό σε νόημα από αυτό: "Αυτοί που σήμερα γιαουρτώνουν τον Πάγκαλο είναι οι ίδιοι που επιβράβευαν σε επανειλημμένες εκλογικές αναμετρήσεις τον παπανδρεϊκό αμοραλισμό και μηδενισμό, η μάζα η παραιτημένη από τη σκέψη, την κρίση, την αξιοπρέπεια του λογικού υποκειμένου. ", συμπεραίνω πως μάλλον βλέπεις τον εαυτό σου στην ανωτέρω μάζα. Και αυτό σε στεναχωρεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μιλάς για τη μάζα θεωρώντας τον εαυτό σου εκτός αυτής. Κουνόντας το δάχτυλο κρίνεις το λαό (έκανα ένα συντακτικό λάθος και πέσατε οι ''Μπαμπινιώτηδες'' να με φάτε) σαν αυστηρός κριτής. Και ρωτάω. Ποιος είσαι εσυ, που θεωρείς πως δεν είσαι νεο- έλληνας και πως είσαι κάτι ανώτερο και διαφορετικό συμφωνα με τα λεγομενά σου; Σε τι νομίζεις ότι διαφέρεις; Και ναι ειναι οι ίδιοι. Κι εσυ αντί να τους αφορίζεις ή να επιμένοντας να τους θυμίζεις τις ''αμαρτίες'' τους (εσυ ο αναμάρτητος) θα πρεπε να τους πείσεις για τα λάθη τους. Αλλά δεν έχεις τέτοια ικανότητα. Γι αυτό προτιμάς να τους απαξιώνεις, πράγμα που είναι σαφώς ευκολότερο.

    Βλέπω τον εαυτό μου εκτός μάζας. Μα ειναι ανάγκη να χωθώ μέσα της και να την ανακατέψω,να τη ταράξω, να της ανοίξω τα μάτια. Πρέπει να τη κατανοήσω για να την αλλάξω. Όχι να τη κατηγορώ εξ αποστάσεως, λιθοβολώντας τους αδυνατους και τους πεπλανημένους. Γιατί κάποτε υπήρξα κι εγώ τέτοιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άκου πρώην πεπλανημένε: Πριν ανοίξεις κουβέντα με κάποιον, εν προκειμένω με εμένα, διάβασε προσεκτικά το τί λέω. Μετά σκέψου το τί θες να πείς και με όσο δυνατόν καλύτερα Ελληνικά γράψε αυτό που θες. Αλλιώς θα ξαναλές και θα ξαναλές παρλαπίπες τύπου: "Κουνόντας (με όμικρον) το δάχτυλο κρίνεις το λαό", "τους θυμίζεις τις ''αμαρτίες'' τους (εσυ ο αναμάρτητος)", "θα πρεπε να τους πείσεις για τα λάθη τους. Αλλά δεν έχεις τέτοια ικανότητα."... και άλλες φαιδρές παρλαπίπες που δεν μπορώ να παρακολουθήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι, ποιος είναι ο "λαός" και ποιος τον εκφράζει και ποιος δικαιούται να μιλάει εξ ονόματός του;
    50 τραμπούκοι είναι ο λαός; Οι μισθωμένοι από τον ΣΥΡΙΖΑ Αλβανοί είναι ο λαός; Αυτοί μπορεί να είναι λαός αλλά όχι ελληνικός.

    Η πικρή αλήθεια είναι ότι παρά τα όσα χρεώνονται στον Πάγκαλο αυτόν κάποιοι τον ψηφίζουν και τον εκλέγουν τόσα χρόνια παρ'όλα αυτά. Κι επομένως αυτός δικαιούται να ομιλεί εξ ονόματος του λαού πολύ περισσότερο από τον κάθε επίδοξο γιαουρτορίχτη.
    Συνεπώς το πρόβλημα δεν είναι μόνο ο Πάγκαλος αλλά και (κυρίως) αυτοί που τον ψηφίζουν, δηλαδή ο "λαός" που τον εκλέγει.

    Γι'αυτό λοιπόν εκείνο που κατεξοχήν χρειάζεται σήμερα ο ελληνικός λαός είναι ακριβώς αυστηρούς κριτές. Διότι από γλείφτες και απατεώνες λαοπλάνους και λαϊκιστές είναι που χόρτασε επί μεταπολίτευσης και είναι αυτοί που τον οδήγησαν στο σημερινό χάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αφου δεν έχεις τι να πεις το ριξες στους απαξιωτικους χαρακτηρισμους.Δεν θα απαντήσω στο ίδιο υφος. Είναι χαμένος χρόνος να ασχολουμαι μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ασφαλώς και είναι χαμένος χρόνος να ασχολείσαι μαζί μου αφού όπως σου είπα δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω. Τσάμπα χάνεις τον χρόνο σου. Ίσως κάπου αλλού να βγάζουν νόημα αυτά που λές, οπότε πήγαινε και πέστα εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή