Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.....

Κ΄ένα σάλεμα σάλεψε στα ολόβαθα του νου τους
Και στην καρδιά τους μιά φωνή, κ΄έτσι η φωνή μιλούσε.
«Στρατιώτες και σπαθάρηδες, τουρμάρχες και σεργέντες,
του Λογοθέτη οι σύντροφοι, του βασιλιά οι νομάτοι,
χαρά σ’έσας κι αλλοίμονο σ’ έσας του ξένου διώχτες!
Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.»…


Κωστή Παλαμά, Η Φλογέρα του Βασιλιά, Λόγος Πρώτος.

«Θα πάρω μιαν ανηφοριά,

θα πάρω μονοπάτια,

να βρω τα σκαλοπάτια,

που πάν' στη λευτεριά».

Ευαγόρας Παλληκαρίδης

(Τον έστειλαν στην κρεμάλα οι Άγγλοι 14 Μαρτη 1957, γιατί είθελε, λέει νάναι λεύτερος)

Πέμπτη, 30 Απριλίου 2009

Δήμου ο Δυτικός....


Θέλω μια Ελλάδα με Έλληνες αλλά χωρίς "ελληνάρες" γιατί μας βλάπτουν ανεπανόρθωτα.
Θέλω μία Ελλάδα χωρίς αντί-δυτικούς, αντί-Αμερικανούς, αντί-οτιδήποτε γιατί είναι μόνο αντί.
Μία Ελλάδα με αυτοπεποίθηση που γενναιόδωρα θα άφηνε το όνομα Μακεδονία στους γείτονες χωρίς να παθαίνει υστερία.
Ευχαριστώ. Νίκος Δήμου


Με αυτές τις τρεις φράσεις ο κύριος Δήμου έδωσε το στίγμα το τί είναι και τι πιστεύει.
Η προσοχή όλων επικεντρώθηκε στην τελευταία του πρόταση:
"Μία Ελλάδα με αυτοπεποίθηση που γενναιόδωρα θα άφηνε το όνομα Μακεδονία στους γείτονες χωρίς να παθαίνει υστερία.",
η οποία και ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών κοσμητικών επιθέτων και ότι μπορούσε να φανταστεί ο κάθε αγανακτισμένος Ελληνας. Εμείς τον αποκαλέσαμε "Μεγάλο Ιεροεξεταστή"(κλικ). Όμως μέσα στην αγανάκτηση για το ατόπημα του για το όνομα της Μακεδονίας μας ξέφυγαν οι λέξεις κλειδιά "χωρίς αντι-δυτικούς". Είναι οι λέξεις ανθρώπου που έχει πλέον εγκαταλείψει το ευγενές άθλημα της αναζήτησης και προτιμάει την δογματική πίστη στο "μεγαλειώδες και ανιδιοτελές τίποτα"

Ο κύριος Δήμου δεν είναι ανθέλληνας, μισέλληνας η οτιδήποτε άλλο του προσάπτουν. Ο Π. Πιπινέλης για το Γεώργιο Β είχε γράψει στη βιογραφία του ότι "ήταν Αγγλος στη ψυχή" το ίδιο ισχύει για τον Δήμου. Ο άνθρωπος αυτός είναι Γάλλος, Γερμανός, Αγγλος, Ευρωπαίος ακόμη και Αμερικανός δεν είναι 'όμως Ελληνας. Ανήκει στην Ευρώπη του Καρλομάγνου που θεωρεί τους Ελληνες ανατολίτες μη Ευρωπαίους, μεσογειακές μύγες αμόρφωτες απλοικές, ξένες που ενοχλούν, επιθετικά κουνούπια απο τα έλη.

Η Δύση για την όποια τόσο επαίρεται και τον κάνει δυστυχισμένο που κουβαλάει την ελληνική υπηκοότητα απαξίωσε την χιλιετή ιστορία και τον πολιτισμό της Ελληνορωμαϊκής αυτοκρατορίας της Κωνσταντινούπολης. Η αποτελεσματικότερη ιστορική πλαστογράφηση που επιτεύχθηκε ποτέ, ήταν η μετονομασία αυτής της χιλιετούς αυτοκρατορίας σε "Βυζάντιο"

Γνήσιος φραγκοφορεμένος "ελληνας" έχει ξεχάσει την οργανική σχέση που συνδέει τον ελληνισμό από τα Ομηρικά έπη μέχρι σήμερα. Σπουδασμένος σε ξένα σχολεία με την συστηματική αποσιώπηση του έργου και της προσφοράς των ελλήνων συγγραφέων, όπως όλοι οι δυτικοποιημένοι, θαυμάζει τους Ιταλούς, τούς Γάλλους, τούς Γερμανούς συγγραφείς οι οποίοι είναι άκρως παραμορφωτικοί του ελληνικού πνεύματος.

Το σύγχρονο ελλαδικό κράτος φιλοδοξεί να απεμπολήσει το άμεσο ιστορικό παρελθόν του και την πολιτιστική του ιδιαιτερότητα, προκειμένου να καταστεί ένα μιμητικό αντίγραφο των δυτικοευρωπαϊκών κρατών.Εδώ και εκατόν ογδόντα χρόνια τώρα, ο Ελληνισμός, τραγικά συρρικνωμένος στο ελλαδικό κρατίδιο και με χαμένες τις πανάρχαιες ιστορικές του κοιτίδες, λειτουργεί μόνο προς την κατεύθυνση του εκδυτικισμού του, έχοντας απεμπλολίσει κάθε ενεργό πολιτιστική ιδιαιτερότητα και απογυμνωθεί από κάθε πολιτιστική δυναμική. Φυσικά όπως όλοι οι δυτικοποιημένοι ο Νίκος Δήμου ταυτίζει την Ευρώπη με την Δύση και συνεπώς δεν συμπεριλαμβάνει σ΄αυτήν την ελληνοορθοδοξη Ανατολή. Απλά κατά την συνήθεια των Δυτικών σφετερίζεται προς χάριν της Δύσης τις ρίζες του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού που ξεκόβει με τον τρόπο αυτό από την Ελλάδα και τον προσαρτά στην Φραγκιά. Εξ ου και η προτροπή:
"Μία Ελλάδα με αυτοπεποίθηση που γενναιόδωρα θα άφηνε το όνομα Μακεδονία στους γείτονες χωρίς να παθαίνει υστερία"
Κατά την συνήθεια των δασκάλων του Ευρωπαίων να μη θεωρούν οι Δυτικοί τους Ελληνες ως Ευρωπαίους μετά το τέλος του αρχαίου κόσμου και προ της εισόδου το 1981 στην Ευρώπη του Καρλομαγνου, μιλάει για "μία Ελλάδα". Εννοεί το φραγκοφορεμένο κρατίδιο του σήμερα Για αυτόν και τους ομοίους του η Ελλάδα τελείωσε το 526μχ με το κλείσιμο των τελευταίων φιλοσοφικών σχολών της Αθήνας και αναβιώνει στην Δύση. Δωρίζει την Αρχαία Ελλάδα στους Δυτικούς και την αφαιρεί απο τον κορμό του βυζαντινού και νέου ελληνισμού. Αγνοεί την οργανική συνέχεια και δημιουργική εξέλιξη του αρχαιοελληνικού πνεύματος στα αναστήματα των Καππαδοκών, Μάξιμου Ομολογητή, του Ιωάννη Δαμασκηνού, Γρηγορίου Παλαμά και τόσων άλλων. Δεν διδάχθηκε ποτέ ότι στην ελληνορθόδοξη ανατολή έλαβε χώρα η μεγαλύτερη σύντηξη, αυτή του αρχαίου ελληνικού πνεύματος και της χριστιανική πίστης που υιοθέτησε το όνομα Ελληνορθοδοξία για να διαφοροποιηθεί από την Καθολική Εκκλησία της Ρώμης.

Ο Νίκος Δήμου φοβάται το περιθώριο. Οι πνευματικοί άνθρωποι κινούνται υποχρεωτικά στο περιθώριο γιατί μόνο ως περιφερειακοί απελευθερώνονται από την πνευματική δουλεία του κατεστημένου, αυτός αποφάσισε να ριχτεί στο κεντρικό ποτάμι της σάπιας πολιτικής που τον έφερε στην παρακμή του κομματισμού.

Το ερώτημα παραμένει: Ποιος θα αφήσει βαθύτερο στίγμα στην Ιστορία της Ελλάδας: ο Περικλής Γιαννόπουλος που το σώμα του αναπαύθηκε πνιγμένο στα νερά του Σαρωνικού. Ο δολοφονημένος από τους μπόγηδες του δυτικόφιλου Βενιζέλου Ιων Δραγούμης ή ο Νίκος Δήμου. Νομίζω ότι η καρδιά της Ελληνικής νεολαίας έχει ήδη αποφασίσει υπερ των δύο πρώτων.

6 σχόλια:

  1. μα οχι αδικα επικεντρωσατε στην τριτη φραση!

    μεσα στις λογικες ανακολουθιες του το κειμενο του νικου δημου και στην εννοιολογικη θολουρα του ενα πραγμα αφηνει καθαρο:

    η ελλαδα να αφησει το ονομα στους γειτονες!

    η συνειδηση του ακροατη το δεχεται διοτι ειναι το μονο καθαρο μηνυμα μεσα στο υπολοιπο κειμενο που δε σημαινει απολυτως τιποτα αλλα απλως μπλοκαρει τη λογικη του ακροατη.

    ενα απλο διαφημηστικο τρυκ δηλαδη! μια προπαγανδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα κάθεσαι και ασχολείσαι με αυτόν το γελοίο?

    καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. MEGALOI PAPARES SE EMMIS8H APOSTOLH. TI ASXOLEISAI ME TO SOURGELO? MOU ARESEI POU AFTOSYSTHNETAI KAI OR8OLOGISTHS, O SOFISTAKOS TOU KWLOU.

    KI EMEIS PANTWS ELPISOUME SE MIA ELLADA XWRIS "PNEVMATIKOUS AN8RWPOUS"-PRAKTORES, POU 8A EKDHLWNOUN TH GENNAIODWRIA TOUS ME TH DIKH TOUS PERIOUSIA KAI DE 8A KANOUN KOUVARDILIKIA (KA8'YPODEIXH TWN ...ERGODOTWN TOUS) ME THN PERIOUSIA TOU LAOU MAS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Ελληναράδες" Νίκο Δήμου είναι δύο ειδών.Οι "Ελληναράδες" που ξεπουλάνε τα πάντα όπως εσύ Νίκο Δήμου και οι "Ελληναράδες" που μιλάνε για αλύτρωτες πατρίδες.Να σε ρωτήσω κάτι Νίκο Δήμου;
    Αν είχες ένα χωράφι που το κληρονόμησες από τον πατέρα σου,θα άφηνες τον γείτονα να σου το πάρει;Θα ήσουν τόσο γενναιόδωρος που θα του το χάριζες;Χωρίς υστερία;
    Επειδή εγώ είμαι Έλληνας Νίκο Δήμου είμαι ΑΝΤΙ σε ανθρώπους σαν και του λόγου σου,είμαι ΑΝΤΙ και στα 300 ανθρωπάκια της βουλής που έχουν τη μοίρα αυτού του τόπου στα χέρια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά έλεγε ο Πατροκοσμάς,το κακό θά έρθει από τους (παρα)μορφωμένους!Σάν του λόγου του.
    Άν δέν υπήρχε η Ελλάδα νικολάκη,οι φίλοι σου οι δυτικοί θά ήτανε ακόμα βάρβαροι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μη τον εχθρευόμαστε τον άνθρωπο.
    Λίγο οίκτο Χριστιανοί!

    Είναι ένας παρασυρμένος υπερθεωρητικά Δυτικο-(παρα)μορφωμένος γέροντας με το μυαλό του συγκεντρωμένο στα πολύ ωραία λόγια μιας ξεπεσμένης αστικής "ελίτ" και στις ανεκπλήρωτες νεανικές του επιθυμίες.
    Όταν τόσοι ξένοι θέλουν να είχαν γεννηθεί Έλληνες υπάρχουν και μερικοί Έλληνες που ήθελαν να γεννηθούν ξένοι, φυσικό δεν είναι;
    Αλλά αυτός είναι φαινόμενο εξτρεμιστικής ξενομανίας.

    Επιπρόσθετα όταν κάποιος της γεροντικής ηλικίας του Δήμου μιλάει διαρκώς για σεξ με νεαρότατες αλλοδαπές υπάρξεις τότε μιλάμε για το υβριδικό φαινόμενο της "σεξενομανίας" (C).

    Είναι όλα κατάλοιπα μιας καταπιεσμένης παιδικής και εφηβικής ηλικίας που ξεπηδά ξανά αργότερα μετά από κάποιες δοκιμασίες της ζωής.

    Στα 14 μας και μείς ονειρευόμασταν μια ζωή οδηγώντας καμπριολέ Πόρσε, κάτω από το καλοκαιρινό Ελληνικό γαλάζιο ουρανό, δίπλα σε Γερμανοσκανδιναυικούς κατάλευκους μηρούς όλο υποσχέσεις.

    Στα πάνω από εβδομήντα χρόνια του είναι όμως καιρός να αφήσει στα νιάτα κάποιος σαν τον Δήμου, κάτι περισσότερο θετικό παρά νεανικά σεξενομανικά πάθη, μίσος εναντίον της πατρίδας, φοβίες και ψεύδη για το παρελθόν, την Ιστορία της παρόλα που τόσα υπέφερε αγαπημένης μας πατρίδας.

    Ας αφήσει τον πολύχρονο αγώνα για την Μακεδονία μας στους Έλληνες την ψυχή και ας ασχοληθεί με άλλα θέματα της φύρδην μίγδην πατρίδας της φαντασίας του.

    π.χ.
    Πόσοι παράνομοι μετανάστες χωρούν αναλογικά στην Δυτική Ευρώπη της σημερινής ανεργίας;
    Δηλαδή πόσους Κεντροαμερικανούς παράνομους είναι υποχρεωμένη να φιλοξενήσει η Ισπανία, πόσους Μαροκινούς και Αλγερινούς η Γαλλία, πόσους Πακιστανούς, Ιρακινούς, Κινέζους κτλ η Αγγλία, πόσους Κογκολέζους το Βέλγιο, πόσους Ινδονήσιους η Ολλανδία, πόσους Πολωνούς, Τούρκους και Γιουγκοσλάβους η Γερμανία, πόσους Εσκιμώους η Δανία, πόσους Αλβανούς, Σομαλούς η Ιταλία και ούτως καθεξής.
    Γιατί αυτές οι πρώην αποικιοκρατίες πρέπει να φροντίσουν τώρα για τα περασμένα θύματά τους και όχι η Ελλαδίτσα μας, που δεν είχε ούτε κατά διάνοια την εκμετάλλευση των πόρων σε όλες αυτές τις χώρες, αλλά τώρα αναγκάζεται με το στανιό από τους πρώην θύτες να παίξει τον ρόλο του προστάτη των παράνομων μεταναστών από τις πρώην αποικίες και προτεκτοράτα της Δύσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή