!821 και Ζντανοφισμός
Οι “προοδευτικοί” θιασώτες της εκσυγχρονισμένης ιστορικής σκέψης δεν μπορούν εύκολα να μας πείσουν ότι ο Τζ. Σόρος, το Στέιτ Ντιπάρτμεντ,οι θαμώνες της λέσχης Μπίλντεμπεργκ και οι υπόλοιποι χρηματοδότες του ΕΛΙΑΜΕΠ και του CDRSEE διέθεσαν τα χρήματά τους για να μας διδάξουν την ακριβή ημερομηνία έναρξης της ελληνικής Επανάστασης. Δεν πείθεται εύκολα κανείς ότι ο διεθνής κερδοσκόπος Τζ. Σόρος έχασε τον ύπνο του σκεπτόμενος ότι οι
Έλληνες αγνοούν αν η Επανάσταση έγινε Τετάρτη ή Παρασκευή. Είναι προφανές
ότι το ζήτημα βρίσκεται αλλού. Δεν πρόκειται απλώς για μια ακαδημαϊκή διαφωνία.
Οι ίδιοι οι ιστορικοί αυτοί μας υπενθυμίζουν διαρκώς (όπως π.χ. όταν υπέγραφαν
υπέρ του σχεδίου Ανάν) ότι τα κίνητρά τους δεν περιορίζονται στην ικανοποίηση της
επιστημονικής τους περιέργειας. Μη μπορώντας να μας πείσουν για τα αγνά τα επιστημονικά τους κίνητρα άρχισαν να βρίζουν και να συκοφαντούν όπως μόνο οι αγοραίες ξέρουν να βρίζουν.
Οι “προοδευτικοί” θιασώτες της εκσυγχρονισμένης ιστορικής σκέψης δεν μπορούν εύκολα να μας πείσουν ότι ο Τζ. Σόρος, το Στέιτ Ντιπάρτμεντ,οι θαμώνες της λέσχης Μπίλντεμπεργκ και οι υπόλοιποι χρηματοδότες του ΕΛΙΑΜΕΠ και του CDRSEE διέθεσαν τα χρήματά τους για να μας διδάξουν την ακριβή ημερομηνία έναρξης της ελληνικής Επανάστασης. Δεν πείθεται εύκολα κανείς ότι ο διεθνής κερδοσκόπος Τζ. Σόρος έχασε τον ύπνο του σκεπτόμενος ότι οι
Έλληνες αγνοούν αν η Επανάσταση έγινε Τετάρτη ή Παρασκευή. Είναι προφανές
ότι το ζήτημα βρίσκεται αλλού. Δεν πρόκειται απλώς για μια ακαδημαϊκή διαφωνία.
Οι ίδιοι οι ιστορικοί αυτοί μας υπενθυμίζουν διαρκώς (όπως π.χ. όταν υπέγραφαν
υπέρ του σχεδίου Ανάν) ότι τα κίνητρά τους δεν περιορίζονται στην ικανοποίηση της
επιστημονικής τους περιέργειας. Μη μπορώντας να μας πείσουν για τα αγνά τα επιστημονικά τους κίνητρα άρχισαν να βρίζουν και να συκοφαντούν όπως μόνο οι αγοραίες ξέρουν να βρίζουν.
Οι αντιδράσεις των Ελλήνων στο εκτρωμα του ΣΚΑΙ προκάλεσαν πανικό, αντι να χρησιμοποιήσουν τα πτυχία τους για αφίσσες στα Εξάρχεια άρχησαν με λύσσα γενιτσαρική να βησσοδομούν.
Οι διάφοροι “προοδευτικοί” σκοταδιστές σαν κολασμένοι τρέξανε να προφτάσουν για να καταγγείλουν τους ‘Ελληνες που αγανάκτησαν για το έκτρωμα του 1821.
Αμέσως αναβίωσαν οι σθεναροί μιμητές του Ζντάνοφ. Ο Ζντάνοφ πολιτικός κομμισάριος της κουλτούρας του Στάλιν εκτελούσε με συνέπεια τις έντολές του αφεντικού του.
Ο σταλινικός Ζντάνοφ μεταλλαχθηκε, όπως η προβατίνα Ντόλι, στα σύγχρονα φερέφωνα και λακέδες των Soros, Bilderberg, CDRSEE και ΣΙΑ. Τα μηνύματα που στέλνουν είναι σαφέστατα και δεν χωράνε αμφισβήτηση. Ή θα υποταχθείτε στα κελεύσματα της Νέας Τάξης και των υποτακτικών της ή θα παύσετε να υπάρχετε. Με άλλα λόγια εμείς οι “προοδευτικοί” Βερέμης και ΣΙΑ αποφασίζουμε για σας “Τι Είναι η Ιστορία” και όχι εσείς.
Ο Στέφανος Κασιμάτης απο το περιτύλιγμα CD που λέγεται Καθημερινή (10/2/11) για να δέσει την Ζντανοφική του επίθεση κατά των Ελλήνων που ξέρασαν απο το 1821 επιστράτευεσε σαν μία ένδειξη ευρημάθειας τον Ε.Χ. Καρρ
"Ο Βρετανός ιστορικός Ε. Χ. Καρ, σε μια σειρά διαλέξεων με θέμα «Τι είναι η Ιστορία;», τις οποίες έδωσε στο Κέιμπριτζ και συγκέντρωσε σε ένα βιβλίο το 1961 (στα ελληνικά από τις εκδόσεις «Γνώση», 1999), ξεκινάει το κεφάλαιο όπου πραγματεύεται την έννοια της προόδου στην Ιστορία παραθέτοντας τα λόγια με τα οποία ένας άλλος καθηγητής, στη δεκαετία του 1930, ο F. Powicke, συνήθιζε να ξεκινάει την πρώτη παράδοσή του κάθε χρόνο: «Η επιθυμία για ερμηνεία της Ιστορίας έχει τόσο βαθιές ρίζες, ώστε αν δεν διαθέτουμε συγκροτημένη άποψη για το παρελθόν ωθούμαστε είτε στον μυστικισμό είτε στον κυνισμό"
Ο Ε.Χ Καρρ δεν λέει μόνο αυτά που τον βολευουουν. Αν είχε κάνει τον κόπο να διαβάσει ολοκληρο το βιβλίο θα έιχε διαβάσει και τα παρακάτω.
- “Τι είναι η Ιστορία¨γράφει “τα γεγονότα είναι ιερά, η γνώμη είναι ελευθερη”. και “Τα γεγονότα είναι ιερά, η γνώμη είναι ελεύθερη”
- “Η ακρίβεια είναι καθήκον, όχι αρετή”
- “Το παρελθόν που μελετά ο ιστορικός δεν είναι ένα παρελθόν νεκρό αλλά ένα παρελθόν που κατά κάποια έννοια ζει ακόμα μέσα στο παρόν”
- “Η πλάνη κιά γνώμης δεν αποτελεί για μας λόγο απόρριψης της. Το ζήτημα είναι κατά πόσο προάγει τη ζωή, διασώζει τη ζωή, διασώζει το είδος, δημιουργεί ίσως το είδος”
- “Μεγάλη ιστορία γράφεται σίγουρα όταν η άποψη του ιστορικού για το παρελθόν φωτίζεται από την επίγνωση των προβλημάτων του παρόντος”
- “Η ιστορία δεν κάνει τίποτα, δεν κατέχει τεράστια πλούτη, δεν κάνει συγκρούσεις, δε δίνει μάχες. Αντίθετα είναι ο άνθρωπος, ο πραγματικός ζωντανός άνθρωπος που κάνει καθετί, που κατέχει και μάχεται”
- “Η λειτουργία της ιστορίας είναι να προάγει μια βαθύτερη κατανόηση και των δύο, παρελθόντος και παρόντος, μέσα από την αμοιβαία τους σχέση”
- “Ιστορία είναι ένα εκλεκτικό σύστημα όχι μόνον γνωστικών αλλά και αιτιωδών προσανατολισμών στην πραγμαρικότητα. Ακριβώς όπως επιλέγει από τον απέραντο ωκεανό των γεγονότων εκείνα που έχουν σημασία για το δικό του σκοπό, ετσι κι απο την πολλαπλότητα των αλληλουχιών αιτίας και αποτελέσματος ο ιστορικός βγάζει αυτές και μόνο που έχουν ιστορική σημασία. Και το επίπεδο της ιστορίκής σημασίας είναι η ικανότητα του ιστορικού να τις ταιριάζει στο πρότυπο του της λόγικής επεξήσης και ερμηνείας.”
- “Ο,τι είναι λογικό είναι πραγματικό και ο,τι είναι πραγματικό είναι λογικό”
- “η αναζήτηση των αιτιοτήτων στην ιστορία είναι αδύνατο χωρίς αναφορά στις αξίες...πίσω απο την αναζήτηση αιτιοτήτων βρίσκεται πάντα άμεσα ή έμμεσα η αναζήτηση αξιών”
Πηγή: Ε.Χ Καρρ, “Τι Είναι η Ιστορία¨, Εκδόσεις 70-Πλανήτης 1974
Κατάλαβες Στέφανε μου και εμείς οι σκοταδιστές διαβάζουμε. Δεν περιμένουμε τους διάφορους Βερέμηδες να μας διδάξουν την Ιστορία μας επειδή θέλουν να βγάλουν ένα “μεροκάματο”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου