Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.....

Κ΄ένα σάλεμα σάλεψε στα ολόβαθα του νου τους
Και στην καρδιά τους μιά φωνή, κ΄έτσι η φωνή μιλούσε.
«Στρατιώτες και σπαθάρηδες, τουρμάρχες και σεργέντες,
του Λογοθέτη οι σύντροφοι, του βασιλιά οι νομάτοι,
χαρά σ’έσας κι αλλοίμονο σ’ έσας του ξένου διώχτες!
Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.»…


Κωστή Παλαμά, Η Φλογέρα του Βασιλιά, Λόγος Πρώτος.

«Θα πάρω μιαν ανηφοριά,

θα πάρω μονοπάτια,

να βρω τα σκαλοπάτια,

που πάν' στη λευτεριά».

Ευαγόρας Παλληκαρίδης

(Τον έστειλαν στην κρεμάλα οι Άγγλοι 14 Μαρτη 1957, γιατί είθελε, λέει νάναι λεύτερος)

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Καρκαγιάννιων κοτσανών....το ανάγνωσμα..


Πάνε ξεχαστήκανε τα βάρβαρα γεγονότα του "Δεκέμβρη2008". Οι ηθικοί αυτουργοί(κλικ)

της βαρβαρότητας που ζήσαμε, ζητώντας δήθεν την εκπαίδευση ή την αναδιοργάνωση της αστυνομίας, έμμεσα, αν τολμάν ας το πούνε ανοικτά, προσπαθούν να τα φορτώσουν όλα απάνω της. Ο Yorgo μάλιστα συναντήθηκε με τον αρχιβάρβαρο Αλάβάνο και σαν καλοί μαφιόζοι τα "μιλήσανε τα συμφωνήσανε" για να θυμηθούμε και το λαϊκό άσμα "Δεν ξανακάνω φυλακή με τον Καπετανάκη" και αποφάσισαν, την απόλυτη ανοησία. Η αστυνομία χρειάζεται να "εκδημοκρατιστεί". Όλα τα ΜΜΣ(κοταδισμού) και η καμαρίλα του νεοταξίτικου αγκιτ-προπ έχει στρέψει την προσοχή της στην αστυνομία. Ο Πάσχων Μανδραβέλης περισπούδαστα ανακατεύει την βία με την δημοκρατία (Καθημερινή, 14/1/09), η καλή εφημεριδογράφος Μαριάννα Τζιαντζή με πολύ λογισμό, ανακατεύοντας θεωρία και πράξη, αναρωτιέται: "Τι αστυνομία θέλουμε" (Καθημερινή, 14/1/09).

Ο πλέον γραφικός όλων είναι ο σύντροφος ή κύριος, ας διαλέξει ότι του αρέσει, Καρκαγίαννης της Καθημερινής. Ξέρετε της φυλλάδας, γιατί φυλλάδα κατάντησε η εφημερίδα του Βλάχου, που φιλοξένησε το άρθρο του Παπαχελά που υπεράσπιζε το γκούλαγκ του Γκουαντάναμο (Καθημερινή, 17/9/06). Μας ταλαιπώρησε σε δύο συνέχειες με το ερώτημα: "Ποιά αστυνομία;" (14-15/1/09).

Μίλησε για τον χωροφύλακα-τρομοκράτη της μετά την κομμουνιστική ανταρσία εποχή, έτσι στην τύχη. Δεν είπε ότι, η Ελλάδα κατεστραμμένη και φοβισμένη από τον παροξυσμό και το όργιο αίματος του ΚΚΕ που είχε το "όπλο πάρα πόδα" έπρεπε να προστατευθεί. Ο χωροφύλακας ή ο αστυφύλακας της εποχής εκείνης έκανε την δουλειά που του είχε αναθέσει η πολιτική του ηγεσία και την έκανε καλά. Τόσο καλά μάλιστα που ήξερε και τι μάρκα τσιγάρα κάπνιζαν στις γιάφκες τους. Ας διαβάσει το βιβλίο του Σταύρου Κασιμάτη "οι Παράνομοι".Την έκανε καλά ώστε ο σύντροφος Κύρκος σήμερα να τρέμει στην ιδέα και μόνο ότι ο Στριγγος θα ήτανε υπουργός. Ο δε Λάζαρίδης να ευλογά την ημέρα που ηττήθηκαν.

Μετά το 74 τα πράγματα άλλαξαν. Η ΥΠΕΑ ανάλαβε το έργο να διαφυλάξει την ειρήνη μεταξύ Καραμανλή Α' και αριστεράς. Αποστολή της ΥΠΕΑ ήταν το κυνήγι οποιουδήποτε θα θύμιζε τα εγκλήματα του ΚΚΕ και της συμμορίας του. Αυτό ο Καρκαγιάννης και όλη η αριστερά καμαρίλα το έχουν ξεχάσει. Ας πάνε μία βόλτα στα δικαστήρια και ας δούνε πόσες δικογραφίες υπάρχουν, πόσοι άνθρωπο σύρθηκαν στον εισαγγελέα γιατί κάποιος έγραψε ένα άρθρο "μέχρι πότε οι δολοφόνοι του 5/42 θα είναι ανάμεσα μας".

Ασχολείται και με τον βουλευτή του ΛΑΟΣ, ούτε το κόμμα δεν τολμάει να γράψει, κύριο Γεωργιάδη επειδή εκστόμισε:

«Ο Βίσμαρκ είχε πει: καθηγηταί τρεις, εχάθη η πατρίς. Εις την Ελλάδα να το αλλάξουμε: δικασταί τρεις, εχάθη η πατρίς. Να δούμε ποιος κυβερνά την Ελλάδα. Η Βουλή ή οι δικαστές του Συμβουλίου της Επικρατείας, που δεν ξέρω ποιος τους έχει διορίσει και από πού κρατάει η σκούφια τους».
Ο κύριος Γεωργιάδης δεν είπε τίποτα διαφορετικό από εκείνο που είχε πει από τις στήλες της φυλλάδας ο τότε υπουργός Δικαιοσύνης, κύριος Χατζηγάκης, αναφερόμενος σε "Κράτος δικαστών: φάντασμα ή πραγματική απειλή" (Καθημερινή, 3/2/2008)(κλικ). Ο κύριος Χατζηγάκης μπορεί να λέει ότι θέλει. Τα δικά του είναι σοφίες καλοπροαίρετες και ευπρόσδεκτες. Είναι το δικό μας το παιδί, πολυπολιτισμικό, παγκοσμιοποιημένο, που θεωρεί τις πατρίδες αναχρονισμό.

Ενοχλήθηκε απο την παρέμβαση του Γεωργιάδη την χαρακτήρισε μάλιστα "κοτσάνες". Η παρέμβαση του Γεωργίαδη είναι κοτσάνα. Οι κλανιές του Ψαριανού δεν τον ενοχλούν. Αλλά ξεχάσαμε προέρχονται από το δικό μας το παιδί. Άρα μυρίζουν ωραία.

Ρίχνει και ένα περί "πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων" έτσι για να δέσει η σάλτσα. Δεν έμαθε ότι το πιστοποιητικό αυτό έχει αντικατασταθεί από το "πιστοποιητικό αριστερών φρονημάτων" όπως ωραία και σωστά δήλωσε ο Σπανουδάκης(κλικ). Δεν είχε ακούσει το ουρλιαχτό που κυριαρχούσε στην Ελλάδα όταν το 81 ο λαός πήρε την εξουσία: "Φέρτε μου Πασόκους!". Αν δεν πιστεύει ας ρωτήσει τον Χυτήρο. Πως και από που βρέθηκε στο γραφείο τύπου στο Βουκουρέστι. Προσόντα ένα. Πασόκος! Μάταια ο κακομοίρης ο Καρκαγιάννης προσπαθεί να αναστήσει το παρελθόν για να δικαιολογήσει το παρόν.

Επανερχόμενοι στο παραλήρημα περί αστυνομίας μια φράση του και μόνο αρκεί να μας δείξει το μέγεθος της διανοητικής του αναπηρίας:

"Άκουσα ότι σε πολλές χώρες η αστυνομία είναι άοπλη και ειδικά εκπαιδευμένη για να αντιμετωπίζει βίαιες πράξεις διαδηλωτών"

Σωστά διαβάσατε. Ο μεγάλο δημοσιογράφος με χρόνια ολόκληρα εμπειρία. Άκουσε! Ξαφνικά έγινε κουτσομπόλα της γειτονίας και άκουσε. Ποιες είναι αυτές οι χώρες; Είναι άοπλη η αστυνομία στην Αμερική; Ας γελάσω. Πιάνω την Αμερική γιατί ο κύριος Βερέμης, άλλος "σοφός", θέλει να γίνουμε η Αμερική των Βαλκανίων. Το πώς αντιμετωπίζονται αυτές οι καταστάσεις στην Αμερική μια βόλτα στο διαδίκτυο θα μας φωτίσει. Πόσους νεκρούς, πόσους τραυματίες και πόσες χιλιάδες συλλήψεις είχε το Λος Αντζελες το 1992.

Για όλα φταίει η αστυνομία. Κάηκε όλη η Αθήνα εκτός από το Ψυχικό, την Φιλοθέη, την Πολιτεία και λοιπά βόρεια προάστια. Φταίει η αστυνομία! Ο Λαζόπουλος ούρλιαζε κάψετέ τα όλα. Φταίει η αστυνομία! Κανάλια ρίχνανε λάδι στην φωτιά. Φταίει η αστυνομία. Ο Yorgo τρίβοντας τα χέρια του και περιμένοντας να πατήσει πάνω στα αποκαΐδια και τις στάχτες, έκανε την πάπια. Φταίει η αστυνομία! Το ΚΚΕ χάιδεψε τα αυτιά μας για λίγο, για να επιστρέψει αμέσως μετά στις δεκαετίες του 20-30. Φταίει η αστυνομία!

Τα γεγονότα του Δεκέμβρη και αυτό που ακολουθεί σήμερα επιβεβαιώνουν τον Σεφέρη:

"Συμπεραίνω πως το χαρακτηριστικό της εποχής μας είναι ότι κυβερνίομαστε από ανθρώπους που είτε δεν θέλουν, είτε δεν έχουν την δύναμη να ιδούν. Χρεοκοπημένους.."
(Γίωργος Σεφερής, Πολιτικό Ημερολόγιο, Α' 1935-1944, σελ 271).

Αυτά έγραφε ο Σεφέρης τό 1944. Σήμερα, εν έτη 2009, ισχύουν τα ίδια και απαράλλαχτα...



1 σχόλιο:

  1. Πως τόπαθε ο Καρκαγιάννης και έγραψε άρθρο εναντίον του ασύλου.
    Εν πάσει περιπτώσει συμφωνώ ότι το άσυλο είναι μια κοροϊδία. Που είναι το άσυλο του φοιτητή που θέλει να κάνει μάθημα και να τελειώσει μια ώρα νωρίτερα τις σπουδές του όταν μια οργανωμένη αναρχοαριστερή μειοψηφία αποφασίζει με το ζόρι κατάληψη και καταργεί ουσιαστικά το άσυλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή