Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.....

Κ΄ένα σάλεμα σάλεψε στα ολόβαθα του νου τους
Και στην καρδιά τους μιά φωνή, κ΄έτσι η φωνή μιλούσε.
«Στρατιώτες και σπαθάρηδες, τουρμάρχες και σεργέντες,
του Λογοθέτη οι σύντροφοι, του βασιλιά οι νομάτοι,
χαρά σ’έσας κι αλλοίμονο σ’ έσας του ξένου διώχτες!
Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.»…


Κωστή Παλαμά, Η Φλογέρα του Βασιλιά, Λόγος Πρώτος.

«Θα πάρω μιαν ανηφοριά,

θα πάρω μονοπάτια,

να βρω τα σκαλοπάτια,

που πάν' στη λευτεριά».

Ευαγόρας Παλληκαρίδης

(Τον έστειλαν στην κρεμάλα οι Άγγλοι 14 Μαρτη 1957, γιατί είθελε, λέει νάναι λεύτερος)

Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

Ο θείος Παντελής ξέρει...


Κάθε φορά που διαβάζω τον Μπουκάλα θυμάμαι την παλιά διαφήμιση ενός απορρυπαντικού: "η θεία Όλγα ξέρει"(κλικ).

Μετά την επίθεση με χειροβομβίδα στο Στέκι Μεταναστών στα Εξάρχεια ο καλός αυτός άνθρωπος από τις σελίδες της Καθημερινής, ποιας άλλης;, (28/2/2009) σαν γνήσιος υπάλληλος του νεοταξίτικου αγκιτ-προπ προσπαθεί απεγνωσμένα με την λογική του αμπέχονου να παρουσιάσει το γεγονός σαν μία επίθεση δεξιών ή κάποιων σκοτεινών μηχανισμών εναντίον αθώων μεταναστών που θέλουν δήθεν να γίνουν κοινωνοί και να βαφτιστούν στην "ημετέρα παιδεία".

Ανησυχεί για την σοβαρότητα της επίθεσης "με σκοπό το θάνατο", όταν τα 45ντάρια και τα Καλάσνικοφ των ομοϊδεατών του έχουν σκορπίσει θάνατο και οι σέχτες ετοιμάζονται να αιματοκυλίσουν για μία ακόμη φορά την χώρα. Είναι υποκριτής και γελοίος. Έχει αποθρασυνθεί τελείως. Φαίνεται ότι από τότε που επέστρεφε τις προσκλήσεις του Σημίτη φαντάζεται ότι έγινε κάποιος. Έχει μπερδευτεί αθεράπευτα. Επειδή κάποιοι ομοτράπεζοι, που ο ένας χειροκροτεί τον άλλον, κρέμονται από τα χείλια του ρουφώντας τις αμετροέπειες και κοινοτοπίες που ξεφουρνίζει νομίζει ότι έπαψε να είναι διορθωτής και έγινε διαμορφωτής της κοινής γνώμης. Ας γελάσω!

Πανικόβλητος, κόβοντας και ράβοντας κάνει την πολεμική κατά της κυβέρνησης και κατά της αντιπολίτευσης. Σώνει και καλά η επίθεση είναι έργο σκοτεινών κύκλων. Για παράδειγμα ο αριθμός του αυτοκινήτου: "ο αριθμός του αυτοκινήτου με το οποίο διέφυγαν οι επιδρομείς είναι ακαταχώριστος". Ο θείος Παντελής, που ξέρει, βγάζει το συμπέρασμα ότι ακαταχώριστοι είναι οι αριθμοί των αυτοκινήτων των μυστικών υπηρεσιών του κράτους που τα χρησιμοποιούν για την διεκπεραίωση "περίεργων αποστολών". Αφήνει να εννοηθεί ότι η επίθεση μπορεί να είναι και έργο πρακτόρων που παριστάνουν τους αναρχικούς. Δεν ξέρουμε πολλούς αναρχικούς που διαθέτουν αυτοκίνητο με μη καταχωρισμένο αριθμό. Αλλά ένας αναρχικός θα μπορούσε κάλλιστα να χρησιμοποιούσε πλαστό αριθμό αυτοκινήτου, τον οποίο και θα πέταγε μετά την δολοφονική επίθεση και θα τράβαγε κατά την παραλιακή για κάνα "μπουκαλάκι". Αυτό το ενδεχόμενο δεν τον απασχολεί γιατί δεν χωράει κάτω από την δημοσιογραφική κουκούλα.

Αναρωτιέται "Ρίχνει κανείς χειροβομβίδα στο άσυλο του;" Βέβαια δεν θα ρίξει χειροβομβίδα ο Τζεμίλ ή η Ιστάρ που ελπίζουν για ένα καλύτερο μέλλον. Την χειροβομβίδα θα την ρίξει ο δειλός φανατικός των συγκεκριμένων ποσών βίας ή ο λάτρης της κινηματικής βίας του Βέλτσου που πιστεύει ότι: "αν δεν σπάσεις αυγά δεν κάνεις ομελέτα" κατά την ρήση του μπόγια του Στάλιν Καγκάνοβιτς. Αυγά για του δολοφόνους είναι οι διάφοροι αθώοι για να πετύχει δήθεν η επανάσταση και άλλες παρλαπίπες.

Οι Δεξιοί δεν έχουν ανάγκη να ρίξουν χειροβομβίδες γιατί λατρεύουν τον άνθρωπο. Κέντρο του σύμπαντος τους είναι ο άνθρωπος με τα πάθη, τις αδυναμίες του, την ύπαρξή του. Άλλωστε οι ιδέες είναι η δύναμη τους . Όποιος τολμάει από το σινάφι του Μπουκάλα ας παραιτηθεί από την προστασία των τραμπούκων του αριστερού παρακράτους που νέμεται τα πανεπιστήμια, τα ΜΜΣ(κοταδισμού) και ας βγει να κουβεντιάσει όπως απαιτεί η πραγματική Δημοκρατία, και τότε τα λέμε.....Εδώ θέλω την μαγκιά ρε Μπουκάλα, μέχρι τότε δεν θα είσαι παρά μια κακιά απομίμηση της "θείας Ολγας" ικανός μόνο για τις κοινωνίες, τα κοινόβια, τις παρέες της αριστερής συνομοταξίας που ο ένας παινεύει τον άλλο και όλοι μαζί διαβουκολίζουν τους Ελληνες στην στρούγκα της Νέας Τάξης.

1 σχόλιο:

  1. Από την τρίχα, την αξυρισιά και την απλυσιά φαίνεται ο «προοδευτικός»...

    ΑπάντησηΔιαγραφή