Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.....

Κ΄ένα σάλεμα σάλεψε στα ολόβαθα του νου τους
Και στην καρδιά τους μιά φωνή, κ΄έτσι η φωνή μιλούσε.
«Στρατιώτες και σπαθάρηδες, τουρμάρχες και σεργέντες,
του Λογοθέτη οι σύντροφοι, του βασιλιά οι νομάτοι,
χαρά σ’έσας κι αλλοίμονο σ’ έσας του ξένου διώχτες!
Άγριο κι αν είναι το όραμα καλό είναι το σημάδι.»…


Κωστή Παλαμά, Η Φλογέρα του Βασιλιά, Λόγος Πρώτος.

«Θα πάρω μιαν ανηφοριά,

θα πάρω μονοπάτια,

να βρω τα σκαλοπάτια,

που πάν' στη λευτεριά».

Ευαγόρας Παλληκαρίδης

(Τον έστειλαν στην κρεμάλα οι Άγγλοι 14 Μαρτη 1957, γιατί είθελε, λέει νάναι λεύτερος)

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Οι ρατσιστές ψευδο-αντιρατσιστές



Παιδιά της Ελλάδος στην παρέλαση
Δύο Ελληνόπουλα καθισμένα δίπλα δίπλα παρακολουθούν την παρέλαση της 25ης Μαρτίου στην Αθήνα. Μπορεί να μοιάζει εικόνα από το μέλλον, αλλά ανήκει στο παρόν κι έρχεται από το παρελθόν του Ελληνισμού. Η ελληνικότητα ήταν πάντα μια έννοια που δεν ορίστηκε από φυλές, ψευδογονίδια και χρώματα. Ελληνες πάντα ήταν οι της κοινής παιδείας μετέχοντες.
Πηγή: Καθημερινή

Ο Όσβαλντ Σπένγκλερ σε μία επιτυχημένη ρήση, λέει: "Ότι είναι μεγάλο πεθαίνει, αν αυτοί που το κληρονομούν είναι μικροί". Κάθε χρόνο τις ημέρες των εθνικών επετείων τα μικρά εθνοφοβικά ανθρωπάκια, οι χολερικοί αρλουμπολόγοι του εθνομηδενισμού ξεθάβουν την ρήση του Ισοκράτη, την ξαπλώνουν στο προκρούστειο κρεββάτι των περιορισμένων δυνατοτήτων τους, την τεντώνουν, την ερμηνεύουν, την μεταφράζουν. Ως εκ θαύματος, θυμούνται την αρχαία Ελληνική γραμματεία και σαν καλοί "ελληνάρες" κρύβουν πίσω της το μπάσταρδο πρόσωπό τους.


Ποια είναι σήμερα, η κυριότερη απειλή. Είναι η προοδευτική εξαφάνιση της διαφοροποίησης του κόσμου. Η ισοπέδωση των ατόμων, η σμίκρυνση όλων των πολιτισμών σε ένα "παγκόσμιο πολιτισμό", κτισμένο πάνω σε ότι είναι πιο κοινό και άχρηστο.. Ήδη από την μία άκρη του πλανήτου ως την άλλη βλέπει κανείς να υψώνεται ο ίδιος τύπος κτιρίων, να εισάγονται οι ίδιες διανοητικές συνήθειες. τα ίδια Logo, η ίδια στολή. Οι ρατσιστές του ψευδό-αντιρατσισμού τα ρώτησαν τα παιδάκια τι αισθάνονται ή απλά τράβηξαν μία φωτογραφία, που μπορεί να ήτανε και στημένη, για να δώσουν διέξοδο στην άρνηση του άλλου του διαφορετικού.

Πιστεύουμε ότι η διαφοροποίηση είναι ο πλούτος του κόσμου και ότι ο ισοπεδωτισμός τον σκοτώνει. Σεβόμαστε τα παιδάκια. ¨Σεβόμαστε τους "άλλους". Όχι μόνο τους σεβόμαστε, αλλά θέλουμε να τους υποβοηθήσουμε την πιο νόμιμη επιθυμία τους να υπάρξουν, να εκδηλώσουν την προσωπικότητα τους διαφορετική από κάθε άλλη, να υπερασπισθούν την κληρονομία τους αυτή που έχει ο καθένας.

Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΩΝ”,
Ο ΦΥΛΕΤΙΣΤΗΣ ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ

Φαίνεται πως στην Ελλάδα δεν είσαι μόνο ό,τι δηλώσεις, αλλά και ό,τι σε δηλώσουν! Έτσι, λοιπόν, έναν όντως μεγάλο πνευματικό δημιουργό του Αρχαίου Ελληνισμού, τον ΙΣΟΚΡΑΤΗ, κάποιοι αποφάσισαν να τον δηλώσουν «αντιρατσιστή»! Ατυχής επιλογή, αφού πράγματι υπήρχαν στην Ελλάδα φιλόσοφοι και πολιτικοί με αυτόν τον χαρακτήρα, βεβαίως μικρής σημασίας, γιατί ο Πλάτων, ο Αριστοτέλης και φυσικά και ο Ισοκράτης για τα σημερινά μέτρα υπήρξαν αναμφισβήτητα ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ!
Πριν τρία χρόνια, λοιπόν, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας είχε δηλώσει με αφορμή και πάλι την περίπτωση ενός Αλβανού στην Ν. Μηχανιώνα, που ήθελε να είναι σημαιοφόρος, ότι Έλληνες είναι όσοι μετέχουν της Ελληνικής Παιδείας και όχι όσοι είναι Έλληνες στην καταγωγή, χρησιμοποιώντας την γνωστή φράση του Ισοκράτους, που έχει βάρβαρα κακοποιηθεί

Τρία χρόνια δεν ήσαν αρκετά για να ξεστραβωθούν επιτέλους κάποιοι και να ανοίξουν τον «ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟ» του Ισωκρά
τους, όπου υπάρχει η περίφημη φράση, για να καταλάβουν τι λέγει ο Αθηναίος ρήτορας. Έτσι, λοιπόν, τρία χρόνια μετά και με αφορμή τον ίδιο Αλβανό σημαιοφόρο επαναλαμβάνουν τα ίδια πράγματα. Όταν δε τόλμησε ο υπερνομάρχης Δράμας - Καβάλας - Ξάνθης κ. Τάτσης να εκφράσει αντίρρηση ότι για την δήλωση του προέδρου της δημοκρατίας σχετικά με τον Αλβανό μαθητή του είπαν ότι δεν σέβεται το πολίτευμα!!! Το τι λέει ο Ισοκράτης δεν έχει τελικά για κανέναν σημασία.

«Ποιοι είναι Έλληνες» και «Έλληνας
Εκ μεταγραφής»
ο Πύρρος Δήμας!!!
Μάλιστα, στο κύριο άρθρο του Βήματος της 28ης Οκτωβρίου ο Γενικός Διευθυντής της εφημερίδος σε άρθρο του με τίτλο «ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ» γράφει:
«Πρώτον, θα έχουν ίσως ακουστά ότι κατά τους αρχαίους Έλληνες (των οποίων το εθνικόν φρόνημα δεν έχει ακόμη αμφισβητηθεί) Έλληνες καλούνται οι της ημετέρας παιδείας μετέχοντες.
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για να εξηγήσει κανείς το νόημα της αρχαίας αυτής ρήσης που ανάγεται στον 5ο αιώνα π.Χ. και αποδίδεται στον ρήτορα Ισοκράτη. Ο ελληνικός πολιτισμός έχει γίνει ατομικός αντιδραστήρας και χωνευτήρι της Ιστορίας
».
Πράγματι, δεν χρειάζεται όχι ιδιαίτερη προσπάθεια, αλλά καμμία προσπάθεια, γιατί φυσικά ο Ισοκράτης λέγει ακριβώς τα αντίθετα! Αυτά περί του Βήματος. Ας δούμε όμως τι έγραψε για το ίδιο θέμα στην πρώτη σελίδα της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ της 28ης Οκτωβρίου ο γνωστός Αριστερός αρθρογράφος Παντελής Μπουκάλας:
«Ως τώρα κανείς από τους φωνασκούντες μισαλλόδοξους δεν διέρρηξε τα ιμάτιά του βλέποντας την ελληνική σημαία υψωμένη στα χέρια αθλητή που έγινε Έλληνας εκ μετεγγραφής, με συνοπτικές διαδικασίες όχι οπωσδήποτε σύννομες».
Εάν καταλάβατε καλά, ο Έλληνας εκ μεταγραφής, για τον Παντελή Μπουκάλα ήταν ο
Πύρρος Δήμας! Θα έπρεπε να ξέρει ο Παντελής Μπουκάλας ότι πρόγονοι του Πύρρου Δήμα, που κατάγεται από μια μεγάλη και ηρωική οικογένεια της Χειμάρρας, πολέμησαν στην επανάσταση του 1821 και στις εξεγέρσεις του Έθνους πριν το 1821! Και ένας Δήμας ήταν μέλος της κυβερνήσεως της αυτόνομης Βορείου Ηπείρου στα 1914! Ωραία, λοιπόν, Έλληνας εκ μεταγραφής ο Πύρρος Δήμας, του οποίου τον πατέρα έδειραν οι Αλβανοί πριν λίγες ημέρες γιατί υπεστήριζε στην Χειμάρρα την εκλογή Έλληνα δημάρχου!
Έτσι βλέπουν τα πράγματα οι «προοδευτικοί», αλλά ας επανέλθουμε στο θέμα μας παραθέτοντάς σας ένα κείμενο που δημοσιεύθηκε πριν 8 ολόκληρα χρόνια στο περιοδικό ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και που θα έπρεπε όσοι «προοδευτικοί» το διαβάσουν να ντρέπονται για την βέβηλη χρήση του λόγου του Ισοκράτους, που κάνουν για λογαριασμό του αμφίβολου «αντιρατσισμού» τους:


«Τους Βαρβάρους Ειλωτεύειν», ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ
Με κάθε τρόπο θέλουν να μας πείσουν ότι δεν υπάρχει Ελληνική Φυλή ή με άλλα λόγια ότι δεν υπάρχει Γνήσια Φυλετική Συνέχεια του Νεώτερου Ελληνισμού από τον Αρχαίο.

Πολύ συχνά είτε οι ολοκληρωτικά αρνητές της βιολογικής συνεχείας της Ελληνικής Φυλής, είτε οι υπερασπιζόμενοι την αποκλειστικά "πολιτιστική" ουσία του Ελληνισμού χρησιμοποιούν μία φράση του Ισοκράτους από τον περίφημο λόγο του, τον "Πανηγυρικό". Αυτή έχει ως εξής:
"Και μάλλον Έλληνες καλείσθαι τους της παιδεύσεως της ημετέρας ή τους της κοινής φύσεως μετέχοντας".

-Βασιζόμενοι στην φράση αυτή λένε: Μα τι λέτε περί Ελληνικής Φυλής, Έλληνες ήσαν όχι αυτοί που ήσαν Έλληνες στην καταγωγή, αλλά αυτοί που είχαν Ελληνική παιδεία! Επομένως και οι βάρβαροι που είχαν Ελληνική παιδεία ήσαν Έλληνες!
Αυτοί π
ου χρησιμοποιούν τα λόγια αυτά του Ισοκράτους για να στηρίζουν αυτόν τον συλλογισμό είτε είναι αμόρφωτοι, είτε σκοπίμως διαστρεβλώνουν την Σκέψη και το Πνεύμα του Μεγάλου αυτού Έλληνος. Αυτό γιατί όπως διεξοδικά θα δούμε
στην συνέχεια ο Ισοκράτης καμμία πρόθεση δεν είχε να πει αυτά, που αυτοί αυθαίρετα λέγουν, ερμηνεύοντας δήθεν τον Ισοκράτη. Ας δούμε τι λέει για την περίφημη αυτή φράση του Ισοκράτους ο μεγάλος και έγκριτος Γερμανός ιστορικός
ULRICH WILCKEN:

"Ο Ισοκράτης αναφέρει βέβαια στον "Πανηγυρικό" του (380 π.Χ.) ότι η Αθήνα υπερέχει τόσο πολύ στην σκέψη και τον λόγο ώστε "οι ταύτης μαθηταί των άλλων διδάσκαλοι γεγόνασι, και το των Ελλήνων όνομα πεποίηκε μηκέτι του γένους αλλά της διανοίας δοκείν είναι, και μάλλον Έλληνας καλείσθαι τους της παιδεύσεως της ημετέρας ή τους της κοινής φύσεως μετέχοντας" (παρ. 50).
Ωστόσο με την φράση αυτή ο Ισοκράτης δεν θέλει να συμπεριλάβει (όπως υποστηρίχθηκε συχνά) στους Έλληνες και τους εξελληνισμένους αυτούς βαρβάρους, γιατί γι' αυτόν οι βάρβαροι, ιδιαίτερα οι Πέρσες, εξακολουθούσαν να είναι οι "φυσικοί" εχθροί των Ελλήνων (Πανηγ. παρ. 158, πρβλ. Παναθ.
παρ. 163). Το νόημα της φράσεως είναι μάλλον ότι ο Ισοκράτης θεωρεί πραγματικούς Έλληνες μόνον τους Έλληνες εκείνους που είχαν λάβει αττική μόρφωση."
(
ULRICH WILCKEN - ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗ, 1976, Μετάφραση του Καθηγητού κ. Ι.Τουλουμάκου)

Πέρα από την άποψη του εγκρίτου Γερμανού ιστορικού υπάρχει βεβαίως και αυτό το ίδιο το κείμενο του "Πανηγυρικού". Θα χρησιμοποιήσουμε επί του προκειμένου την έκδοση του "Πανηγυρικού" από την "ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ", που έχει γίνει με εισαγωγή - μετάφραση - σχόλια του καθηγητού κ.Χρήστου Σωτηρίου Θεοδωράτου. Για να αντιληφθεί κανείς το Πνεύμα του Ισοκράτους και το κατά πόσον αυτό συμβαδίζει με τον "οικουμενικό" και "αντιρατσιστικό" χαρακτήρα, που επιχειρούν να του δώσουν, ας δούμε τι γράφει σχετικά με την "πανελλήνιον ιδεολογίαν" του Ισοκράτους ο καθηγητής κ. Θεοδωράτος, στην πραγματικά θαυμασίαν εισαγωγή του:

«Η Ελλάς, υπεστήριζεν(ο Ισοκράτης), αποτελεί ενιαίαν κοινότητα φυλετικήν και πολιτιστικήν και όμως σπαράσσεται συνεχώς από τους εμφυλίους πολέμους, οι οποίοι οδηγούν κατ' ευθείαν εις την φθοράν και την παρακμήν, ενώ απέναντί της στέκουν οι βάρβαροι της Ασίας, φυσικοί και προαιώνιοι εχθροί της, που καλλιεργούν τον εμφύλιον ελληνικόν σπαραγμόν και προκαλούν την ελληνικήν απαθλίωσιν. Μία λοιπόν απομένει οδός σωτηρίας: να παύσει η διχόνοια, να συμφιλιωθούν οι Ελληνες, να συνειδητοποιήσουν πλήρως την φυλετικήν και πολιτιστικήν τους ενότητα και να εκστρατεύσουν εναντίον των βαρβάρων της Ασίας".

-Στην συνέχεια ο Ισοκράτης αναφέρεται στην προσφορά των Αθηνών στον Ελληνισμό, μία προσφορά Πολεμική, Ηθική, Οικονομική και Πολιτιστική. Σε αυτήν ακριβώς την Πολιτιστική προσφορά των Αθηνών στους Έλληνες αναφέρεται ο Ισοκράτης στην παράγραφο 50, όπου και περιέχεται η περίφημη φράση. Όμως καλύτερα να σας παραθέσουμε ολόκληρο το κείμενο (αρχαίο και μετάφραση του κ.Θεοδωράτου) ώστε να σχηματίσετε και μόνοι σας άποψη:

"Τοσούτον δι' απολέλοιπεν η πόλις ημών περί το φρονείν και λέγειν τους άλλους ανθρώπους, ώσθ' οι ταύτης μαθηταί των άλλων διδάσκαλοι γεγόνασιν, και το των Ελλήνων όνομα πεποίηκεν μηκέτι του γένους, αλλά της διανοίας δοκείν είναι, και μάλλον Έλληνας καλείσθαι τους της παιδεύσεως της ημετέρας ή τους της κοινής φύσεως μετέχοντας".

"Η πόλις μας έχει τόσον πολύ υπερβάλει όλους τους άλλους εις την φιλοσοφίαν και τον έντεχνον λόγον, ώστε οι δικοί της μαθηταί έχουν γίνει διδάσκαλοι των άλλων και έχει κάμει, ώστε το όνομα των Ελλήνων να μη θεωρείται πλέον ως δηλωτικόν του έθνους, αλλ' ως δηλωτικόν της μορφώσεως, και Έλληνες να ονομάζονται όχι τόσον όσοι ανήκουν εις το έθνος το Ελληνικόν, αλλ' όσοι έχουν τύχει της ιδικής μας παιδείας".

Εάν σκεφθεί κανείς ότι ο λόγος αυτός αφορά το 380 π.Χ., εποχή κατά την οποία δεν υπήρχαν τα Ελληνιστικά Βασίλεια και ούτε βέβαια "βάρβαροι με Ελληνική Παιδεία", είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ ότι ο συλλογισμός του Ισοκράτους, δεν έχει καμμία σχέση με την σημερινή του χρήση και όχι μόνο δεν επεκτείνει τον Ελληνισμό στους βαρβάρους με "Ελληνική Παιδεία", αλλά απευθύνεται αποκλειστικά στους Έλληνες, που τους "περιορίζει" εις τους έχοντας ΑΤΤΙΚΗΝ Μόρφωση. Όμως αυτά είναι λεπτομέρειες γι' αυτούς που χωρίς να έχουν κανένα φραγμό απομόνωσαν λίγες λέξεις και θέλουν να μας πείσουν ότι οι Αρχαίοι Έλληνες και ο Ισοκράτης ειδικότερα ήσαν απόστολοι ενός "πολιτιστικού" οικουμενισμού. Όσο για τα αισθήματα του Ισοκράτους για τους βαρβάρους και για την πρόταση του "Πανηγυρικού" ας δούμε τι γράφει στις παραγράφους 157 και 158:

"Έχω όμως και δια τους συμπολίτας τους ιδικούς μας να αναφέρω ανάλογα παραδείγματα. Και αυτοί δηλαδή προς μεν τους άλλους, προς όσους έχουν πολεμήσει μέχρι σήμερα, μόλις συμφιλιώνονται μαζί τους, λησμονούν την εχθρότητα που είχαν, προς τους Ασιάτας όμως ούτε και όταν ευεργετούνται από αυτούς, αναγνωρίζουν ευγνωμοσύνην. τόσον άσβεστον οργήν διατηρούν εναντίον εκείνων!"

"Οι Ευμολπίδαι εξ άλλου και οι Κήρυκες κατά την τελετήν των Ελευσινίων μυστηρίων, λόγω ακριβώς του μίσους προς τους Πέρσας, κηρύττουν εις επήκοον όλων ότι δεν επιτρέπεται να μετέχουν της τελετής οι οιοιδήποτε άλλοι βάρβαροι, όπως ακριβώς και οι ανθρωποκτόνοι. Είναι δε τόσον μεγάλη προς αυτούς εκ γενετής η εχθρότης που τρέφομεν, ώστε και από τας διηγήσεις τας παλαιάς περισσοτέραν ευχαρίστησιν δοκιμάζομεν με όσας αναφέρονται εις τον Τρωϊκόν και τον Περσικόν πόλεμον, διότι ακριβώς με αυτάς μανθάνομεν τας συμφοράς εκείνων".

’φησα όμως για να κλείσω το κείμενο αυτό αγαπητέ αναγνώστη, την παράγραφο 131 του "Πανηγυρικού":

"Έχομεν όμως να κατακρίνομεν τους Λακεδαιμονίους και δια την εξής αιτίαν: ότι δηλαδή αναγκάζουν τους γείτονάς των να γίνονται είλωτες της πόλεώς των, ενώ δια το κοινόν συμφέρον των συμμάχων των δεν φροντίζουν να επιτύχουν κάτι παρόμοιον. Και όμως έχουν όλην την δυνατότητα να διαλύσουν την εχθρότητα μαζί μας και να αναγκάσουν όλους τους βαρβάρους να γίνουν περίοικοι όλης της Ελλάδος".

Κατακρίνει δηλαδή τους Λακεδαιμονίους ότι έχουν κάνει είλωτες τους Έλληνες γείτονές τους και τους προτείνει να ενωθούν με τους υπόλοιπους Έλληνες, ώστε να αναγκάσουν όλους τους βάρβαρους να τεθούν κάτω από την εξουσία, να γίνουν περίοικοι, των Ελλήνων. Μάλιστα, αυτός ήταν ο "διεθνιστής" Ισοκράτης, όπως θέλουν να μας τον παρουσιάσουν οι διανοούμενοι - παρανοούμενοι της θολοκουλτούρας και του οικουμενισμού, όποια μορφή και αν έχει αυτός, θρησκευτική, μαρξιστική ή φιλελεύθερη.

Πηγή: http://www.041.gr/Isokratis_01.htm

1 σχόλιο: