"Πάσα τε επιστήμη, χωριζομένη δικαιοσύνης και της άλλης αρετής, πανουργία τις και ού σοφία φαίνεται" Πλάτων
Ο πολύς συνταγματολόγος κύριος Νίκος Αλιβιζάτος από την Καθημερίνη (23/9/2012) με πολύ στόμφο, κοινό χαρακτηριστικό των προοδευτικών αρλουμπολόγων, αναρωτιέται: "Επιτρέπεται η απαγόρευση πολιτικού κόμματος;" Φυσικά αντικείμενο του πάθους του είναι η Χρυσή Αυγή. Μας ρίχνει και ένα "Σε ένα κράτος δικαίου, όπως ευτυχώς παραμένει Ελλάδα, η βία είναι καταδικαστέα, απ οπουδήποτε και αν προέρχεται, όποιο χρώμα και αν έχουν οι σημαίες όσων την υποστηρίζουν"
"Απ' οπουδήποτε και αν προέρχεται!" Είναι η φράση κλισέ που οι απελπισμένες μετρέσες της νεοταξίτικης αριστεράς χρησιμοποιούν για να βάλλουν στο ίδιο τσουβάλι θήτες και θύματα. Στην Ελλάδα σήμερα υπάρχει μόνο μία βία. Η βία της αριστεράς.
Η Ελλάδα επί 38+1 χρόνια ζει την βαρβαρότητα της "επαναστατικής" μεταπολίτευσης. Η αριστερά γεμάτη βαθύτατη, υπεροπτική και κυνική περιφρόνηση προς τους Έλληνες και το μέλλον τους, με τρόπο αγύρτικο, δημαγωγικό και παραπλανητικό επέβαλε την θέληση της με την απροκάλυπτη βία. Που ήταν, ο κύριος Αλιβιζάτος; Όταν οι συνάδελφοί του Μάνθος, Τζανή, Γρησπολάκης, Κίττας ακόμη και ο "προοδευτικός" Πανούσης δοκίμαζαν στο πετσί τους την "διαλεκτική" της αριστερής βιας. Ο κύριος Αλιβιζάτος έρχεται σήμερα από την Καθημερινή με πολύ λογισμό και άφθονη οίηση να προσπαθεί, σαν άλλος καλόγερος Τέτζελ, να μας πουλήσει το πολιτικό συγχωροχάρτι της αριστεράς καταδικάζοντας την βία από όπου και έαν προέρχεται. Ούτε λίγο ούτε πολύ ο καλός αυτός άνθρωπος θέλει να μας πείσει ότι η βαρβαρότητα που βιώνουμε καθημερινά δεν είναι πολιτική έκφραση της αριστεράς αλλά απλή βία. Επειδή η λέξη βία ενοχλεί έντονα την "δημοκρατική" μας συνείδηση την επικαλείται με μόνο σκοπό την δημιουργία εντυπώσεων και την ικανοποίηση υποκειμενικών ιδεολογικών ανασφαλειών. Όλα στην προτεραιότητα των εντυπώσεων, στην αμνησία των γεγονότων, στον συμβιβασμό με την αοριστολογία, ώστε να μη θίξουμε τα αριστερά θέσφατα. Μιλάει για το πρόβλημα (ώστε να κερδίσει τις εντυπώσεις των τυραγνισμένων πολιτών της Ελλάδας) και επιδιώκει την άφεση αμαρτιών της φράξιας του αοριστολογώντας για κάποια βία.Θυμήθηκε τον Ποινικό Κώδικα και την Ποινική Δικονομία. Τον Δεκέμβρη του 2008 έκανε την πάπια. Πόσα άρθρα του ΠΚ και της ΠΔ είχαν παραβιάσει οι συμμορίτες και κατσαπλιάδες του ΣΥΡΙΖΑ όταν καίγανε την Ελλάδα ή οι δασκάλες του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ που παίρνανε τα παιδάκια του δημοτικού και τα πηγαίναν έξω από τα αστυνομικά τμήματα και το σπίτι του Καραμανλή για να πετάξουν πέτρες και να φωνάξουν Δολοφόνοι-Δολοφόνοι; Εκείνο που μας άρεσε ποιο πολύ είναι η αποστροφή του "Όσο για τους ηγέτες των κομμάτων της βίας, οι οποίοι σχεδιάζουν τα έκτροπα αποφευγοντας να συμμετάσχουν οι ίδιοι σε αυτά, θα μπορούσαν να διωχθούν σαν ηθικοί αυτουργοί" Να η ευκαιρία! Να στείλουμε στον εισαγγελέα τον Αλαβάνο που μέσα στην βουλή, επικαλούμενος τον Σολωμό, νομιμοποιούσε την βία τον Δεκέμβρη 2008 που όλοι τον έχουν ξεχάσει.
Η Ελλάδα επί 38+1 χρόνια ζει την βαρβαρότητα της "επαναστατικής" μεταπολίτευσης. Η αριστερά γεμάτη βαθύτατη, υπεροπτική και κυνική περιφρόνηση προς τους Έλληνες και το μέλλον τους, με τρόπο αγύρτικο, δημαγωγικό και παραπλανητικό επέβαλε την θέληση της με την απροκάλυπτη βία. Που ήταν, ο κύριος Αλιβιζάτος; Όταν οι συνάδελφοί του Μάνθος, Τζανή, Γρησπολάκης, Κίττας ακόμη και ο "προοδευτικός" Πανούσης δοκίμαζαν στο πετσί τους την "διαλεκτική" της αριστερής βιας. Ο κύριος Αλιβιζάτος έρχεται σήμερα από την Καθημερινή με πολύ λογισμό και άφθονη οίηση να προσπαθεί, σαν άλλος καλόγερος Τέτζελ, να μας πουλήσει το πολιτικό συγχωροχάρτι της αριστεράς καταδικάζοντας την βία από όπου και έαν προέρχεται. Ούτε λίγο ούτε πολύ ο καλός αυτός άνθρωπος θέλει να μας πείσει ότι η βαρβαρότητα που βιώνουμε καθημερινά δεν είναι πολιτική έκφραση της αριστεράς αλλά απλή βία. Επειδή η λέξη βία ενοχλεί έντονα την "δημοκρατική" μας συνείδηση την επικαλείται με μόνο σκοπό την δημιουργία εντυπώσεων και την ικανοποίηση υποκειμενικών ιδεολογικών ανασφαλειών. Όλα στην προτεραιότητα των εντυπώσεων, στην αμνησία των γεγονότων, στον συμβιβασμό με την αοριστολογία, ώστε να μη θίξουμε τα αριστερά θέσφατα. Μιλάει για το πρόβλημα (ώστε να κερδίσει τις εντυπώσεις των τυραγνισμένων πολιτών της Ελλάδας) και επιδιώκει την άφεση αμαρτιών της φράξιας του αοριστολογώντας για κάποια βία.Θυμήθηκε τον Ποινικό Κώδικα και την Ποινική Δικονομία. Τον Δεκέμβρη του 2008 έκανε την πάπια. Πόσα άρθρα του ΠΚ και της ΠΔ είχαν παραβιάσει οι συμμορίτες και κατσαπλιάδες του ΣΥΡΙΖΑ όταν καίγανε την Ελλάδα ή οι δασκάλες του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ που παίρνανε τα παιδάκια του δημοτικού και τα πηγαίναν έξω από τα αστυνομικά τμήματα και το σπίτι του Καραμανλή για να πετάξουν πέτρες και να φωνάξουν Δολοφόνοι-Δολοφόνοι; Εκείνο που μας άρεσε ποιο πολύ είναι η αποστροφή του "Όσο για τους ηγέτες των κομμάτων της βίας, οι οποίοι σχεδιάζουν τα έκτροπα αποφευγοντας να συμμετάσχουν οι ίδιοι σε αυτά, θα μπορούσαν να διωχθούν σαν ηθικοί αυτουργοί" Να η ευκαιρία! Να στείλουμε στον εισαγγελέα τον Αλαβάνο που μέσα στην βουλή, επικαλούμενος τον Σολωμό, νομιμοποιούσε την βία τον Δεκέμβρη 2008 που όλοι τον έχουν ξεχάσει.
Ο κύριος Αλιβιζάτος σαν γνήσιος αβανταδόρος της αριστερής λεηλασίας και τρομοκρατίας, έντρομος μπροστά στην πιθανότητα οι Έλληνες και οι Ελληνίδες να καταλάβουν, επί τέλους, τι είναι αριστερά, προσπαθεί να την σώσει από την απαξίωση της ελληνικής κοινωνίας, κοινωνίας που διαπερνάται από φόβο, ανησυχία, ανασφάλεια για το μέλλον της και το μέλλον των παιδιών της.
Σέρνεται αγκυλωμένος με ιδεολογικά στερεότυπα του παρελθόντος, δίχως να αντιλαμβάνεται ότι η φράση “η βία είναι καταδικαστέα, απ οπουδήποτε και αν προέρχεται" δεν είναι παρά η ιδεολογική γλίτσα που έχει κατακαθίσει στα αρρωστημένα μυαλά των παπατζήδων της αριστερόστροφης σάχλας που καλουπωμένοι μέσα σε ιδεολογήματα και νεκρές πολιτικές οριοθετήσεις αδυνατούν να αρθρώσουν δημιουργικό λόγο. Της αριστεράς που πέταξε το προσωπείο και εμφάνισε το πραγματικό της πρόσωπο, αποδεικνύοντας πόσο μισάνθρωπη, μισαλλόδοξη και μισελληνική είναι και θα είναι πάντα. Από τα πειθήνια 45άρια της "17 Νοέμβρη", το μαρξιστικό καθηγηταριό με την κούφια ρητορεία που προσπαθεί να βρεί μία αρρενωπή συντροφικότητα μέσα από την "κινηματική βία" του Βέλτσου, μέχρι τις αριστερές συμμορίες των παρακρατικών που λυμαίνονται τα πανεπιστήμια και τα έχουν μετατρέψει σε άντρα ανομίας μοιράζοντας "συγκεκριμένα ποσά βίας" σε όποιον τολμήσει να φέρει εμπόδιο στην ποικίλη και σκοτεινή συναλλαγή φοιτητικών παρατάξεων και κομμάτων με την διοίκηση των πανεπιστημίων και τους "φωταδίστικους" μηδενιστές. Είναι όλη αυτή η καμαρίλα που συμπεριφέρεται σαν να είναι όχι μόνο το κράτος, αλλά ολόκληρη η ελληνική κοινωνία δική της.
Κύριε Αλιβιζάτο! Εκτός νόμου πρέπει να τεθεί η "Συμμορία καθαρμάτων" της αριστεράς.
Μία συμμορία καθαρμάτων (schooligans) που λυμαίνεται τα πανεπιστήμια έχοντάς τα μετατρέψει σε Γκούλαγκ των προσδοκιών και των ελπίδων των νέων. Το πανεπιστημιακό άσυλο δεν είναι παρά το άλλοθι των μκρονοϊκών μειοψηφιών που επιβάλουν με την βία ή “τα συγκεκριμένα ποσά βίας” την βάρβαρη προώθηση των πλέον παρακμιακών στρεβλώσεων ξεπερασμένων δοξασιών. Η συμμορία της αριστεράς στο σύνολό της με πρωτογονικό ντελίριο έχει μετατρέψει τα πανεπιστήμια σε γκούλαγκ απελπισίας. Η μαφία των τραμπούκων με την ανοχή των ασήμαντων και των τενεκέδων της πανεπιστημιακής κοινότητας που διαχειρίζεται φιλοσοφώντας και μπουκώνει τα απύλωτα στόματα της με το βιός των Ελλήνων έχει κάνει τα πανεπιστήμια "αυλές των θαυμάτων".
Μία συμμορία καθαρμάτων που οργανικά διαπλεκόμενη με τα ΜΜΕ(ξαπάτησης) επιβάλλει στην ταλαιπωρημένη κοινωνία της Ελλάδας τους νόμους των μαφιών της νύχτας. Βγήκε στο σεργιάνι με τις γνωστές ομάδες, τις καλό-πληρωμένες και καλό- ταϊσμένες ΜΚΟ που κανείς δεν εξέλεξε και κανείς δεν ελέγχει, και θέλει να επιβάλει με το έτσι θέλω και χυδαίο τσαμπουκά την μετατροπή της Ελλάδας σε χωματερή του κάθε κολασμένου ή αδικημένου της γης.
Μία συμμορία καθαρμάτων που δεν είναι παρά οι κομματικοί χούλιγκαν χωρίς αξίες, όραμα ή πιστεύω. Κρύβουν το μπασταρδο πρόσωπο τους και το συμπλεγματικό τους μίσους κατά της ελληνικής κοινωνίας, που δεν τους έχει δώσει παρά θέσεις δευτερεύουσες, πίσω από μηδενιστικά φληναφήματα.
Ο φόβος του κυρίου Αλιβιζάτου δεν είναι ο εξευτελισμός της έννοιας του κράτους. Φοβάται ότι οι τυραγνισμένοι πολίτες αυτής της χώρας καταλάβανε, επί τέλους, ότι η αριστερά δεν είναι το πλέον ευαίσθητο κομμάτι της κοινωνίας, αλλά μία συμμορία καθαρμάτων με διάφορες σφραγίδες και ονόματα που για 38+1 χρόνια λυμαινόταν την Ελλάδα και ζήτησαν την λύτρωση στη Χρυσή Αυγή....
Μία συμμορία καθαρμάτων (schooligans) που λυμαίνεται τα πανεπιστήμια έχοντάς τα μετατρέψει σε Γκούλαγκ των προσδοκιών και των ελπίδων των νέων. Το πανεπιστημιακό άσυλο δεν είναι παρά το άλλοθι των μκρονοϊκών μειοψηφιών που επιβάλουν με την βία ή “τα συγκεκριμένα ποσά βίας” την βάρβαρη προώθηση των πλέον παρακμιακών στρεβλώσεων ξεπερασμένων δοξασιών. Η συμμορία της αριστεράς στο σύνολό της με πρωτογονικό ντελίριο έχει μετατρέψει τα πανεπιστήμια σε γκούλαγκ απελπισίας. Η μαφία των τραμπούκων με την ανοχή των ασήμαντων και των τενεκέδων της πανεπιστημιακής κοινότητας που διαχειρίζεται φιλοσοφώντας και μπουκώνει τα απύλωτα στόματα της με το βιός των Ελλήνων έχει κάνει τα πανεπιστήμια "αυλές των θαυμάτων".
Μία συμμορία καθαρμάτων που οργανικά διαπλεκόμενη με τα ΜΜΕ(ξαπάτησης) επιβάλλει στην ταλαιπωρημένη κοινωνία της Ελλάδας τους νόμους των μαφιών της νύχτας. Βγήκε στο σεργιάνι με τις γνωστές ομάδες, τις καλό-πληρωμένες και καλό- ταϊσμένες ΜΚΟ που κανείς δεν εξέλεξε και κανείς δεν ελέγχει, και θέλει να επιβάλει με το έτσι θέλω και χυδαίο τσαμπουκά την μετατροπή της Ελλάδας σε χωματερή του κάθε κολασμένου ή αδικημένου της γης.
Μία συμμορία καθαρμάτων που δεν είναι παρά οι κομματικοί χούλιγκαν χωρίς αξίες, όραμα ή πιστεύω. Κρύβουν το μπασταρδο πρόσωπο τους και το συμπλεγματικό τους μίσους κατά της ελληνικής κοινωνίας, που δεν τους έχει δώσει παρά θέσεις δευτερεύουσες, πίσω από μηδενιστικά φληναφήματα.
Ο φόβος του κυρίου Αλιβιζάτου δεν είναι ο εξευτελισμός της έννοιας του κράτους. Φοβάται ότι οι τυραγνισμένοι πολίτες αυτής της χώρας καταλάβανε, επί τέλους, ότι η αριστερά δεν είναι το πλέον ευαίσθητο κομμάτι της κοινωνίας, αλλά μία συμμορία καθαρμάτων με διάφορες σφραγίδες και ονόματα που για 38+1 χρόνια λυμαινόταν την Ελλάδα και ζήτησαν την λύτρωση στη Χρυσή Αυγή....
Το Πλατωνικό ρητό που παραθέσαμε στην αρχή είναι η επιτομή στο πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει η επιστήμη όταν στρατεύεται για να εξυπηρετήσει κομματικές και ιδεολογικές σκοπιμότητες....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου